پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 خرداد 1401 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 121279

اجرای عدالت و بی طرفی در برگزاری مجامع استانی از اولویت های دستگاه ورزش و جوانان است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمدگفت :اجرای عدالت و بی طرفی در مجمع انتخابات هیات های استانی یکی از اولویت های کاری دستگاه ورزش و جوانان است .

دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات کبدی استان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد گفت :اجرای عدالت و بی طرفی در مجمع انتخابات هیات های استانی یکی از اولویت های کاری دستگاه ورزش و جوانان است .

به گزارش صدای جنوب به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات کبدی استان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد گفت :اجرای عدالت و بی طرفی در مجمع انتخابات هیات های استانی یکی از اولویت های کاری دستگاه ورزش و جوانان است .
عین الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد که در مجمع انتخابات هیات کبدی استان به منظور انتخاب رئیس جدید این هیات سخن میگفت با اشاره به ظرفیت و پتانسیل این رشته گفت :با حمایت فدراسیون و تلاش ورزشکاران و اعضای این مجمع و ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران ،انشالله رشته کبدی یکی از رشته های قهرمان پرور فاتح سکوهای رقابتهای کشوری باشد .
دهقان ،برگزاری مجمع کبدی را سومین مجمع برگزار شده در سال جاری عنوان و ضمن تشکر از حضور اورسجی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع گفت :یکی از برنامه ها و اولویت های کاری اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری مجامع ،اجرای قانون و مقررات همراه با عدالت و بی طرفی است .
سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حمایت اداره کل از این رشته خبر و بیان داشت :یکی از مباحث مهم در ورزش ،توسعه زیر ساخت های فرهنگی ،عمرانی و ورزشی در دو بعد قهرمانی و همگانی است و در این امر مهم نیازمند حمایت همه مسئولین استانی و کشوری هستیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت