پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1401 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 121959

برنامه میز خدمت مسئولان شهرستان کهگیلویه برگزار شد+تصاویر

برنامه میز خدمت مسئولان،امروز پیش از خطبه های نمازجمعه دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

برنامه میز خدمت مسئولان،امروز پیش از خطبه های نمازجمعه با حضور سیدعبدالعزیزموسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه و روسای ادارات‌ جهاد کشاورزی،صمت،راهداری،دارایی، شرکت آب وفاضلاب،شرکت توزیع نیروی برق،معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان در مصلی نمازجمعه برگزار شد.

در این دیدار مردمی،درخواست های مردم مطرح و مسئولان مربوطه به این درخواست ها پاسخ دادند.

 

فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران  گفت: دیدار های عمومی مسئولان شکل کامل مردم‌داری و میدان‌داری در راستای حل مشکلات مردم است و حضور مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه در بین نمازگزاران ادامه دار خواهد بود .

سید عبد العزیز موسوی اظهار داشت : به این امر اعتقاد و باور قلبی داریم که طبق فرموده‌های امام راحل، مردم ولی نعمتان ما هستند و طبق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم، متعهد به این هستیم که در میدان بایستیم تا مسایل و مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به برنامه برپایی میز خدمت در مناطق مختلف شهرستان و نیز پایگاههای بسیج و مصلی تاکیدکرد : دیدار های عمومی مسئولان در قالب میز خدمت شکل کامل مردم‌داری و میدان‌داری مسئولان در راستای حل مشکلات مردم است و حضور مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بین نمازگزاران در جمعه های مستمر ادامه دارد .

وی حضور در بین مردم را نمادین دانست و گفت: برپایی میز خدمت و حضور در بین مردم بیشتر برای شناسایی مسایل و مشکلات مردم و ایجاد وحدت بین مردم و مسئولان این شهرستان است.

وی افزود: ادعا نداریم که می‌توانیم همه مسایل و مشکلات مردم را در قالب میز خدمت و یک روزه حل کنیم، بلکه آمده‌ایم که بگوییم ما خدمتگزار و قدردان مردم هستیم.

حضور در بین مردم و حفظ ارتباط با آنان یکی از اولویت‌های محوری 《دولت مردمی》 بوده و مسئولان دولت سیزدهم به همین منظور در بین مردم حضور می یابند تا بدون واسطه نظرات آنان را بشنوند.

برپایه گزارش صدای جنوب، حکمت الله نریمانی مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه نیز در سالروز تشکیل جهادسازندگی به فرمان امام خمینی(ره)، امروز گزارشی از عملکرد این مدیریت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ارائه نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت