پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1401 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 122061

هشدار معاون عمرانی استاندار به پیمانکاران در کهگیلویه و بویراحمد

کیامرث حاجی زاده گفت: پیمانکار باید در قبال سرعت و کیفیت اجرای طرح پاسخگو باشد.

به گزارش  صدای جنوب  معاون امور عمرانی استاندار در بازدید از جاده جوخانه به طسوج در شهرستان چرام بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: با تکمیل این جاده، گردشگری و کشاورزی در این منطقه رونق می گیرد .

وی با هدف شناسایی مشکلات و موانع از روند اجرای جاده چرام به دهدشت، جاده گره‌ای به چاسخار، طرح بیمارستان ۳۲ تختخوابی و طرح فاضلاب شهر چرام بازدید کرد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به منطقه محروم بیدانجیر در سرفاریاب گفت: روستای بیدانجیر به دلیل نداشتن راه ارتباطی در بن بست بود ولی با همکاری و تفاهم شرکت نفت و گاز گچساران و پیگیری مسئولان با نصب پل فلزی ۶۰ متری بر روی رودخانه مارون ، این روستا به جاده پاتاوه ـ دهدشت وصل شد.

حاجی زاده افزود: در سفر به شهرستان‌ها مشکلات بهداشت، آبرسانی و راه روستایی و عشایری مورد بررسی قرار می گیرد و باید نظارت ها را بر اجرای طرح ها تشدید کرد.

وی با بیان اینکه پیمانکاران طرح ها باید در قبال کیفیت طرحی که اجرا می کنند، مسئول و جوابگو باشند تاکید کرد: با نظارت دقیق و جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اجرای طرح‌ها، می‌توان از منابع مالی در اختیار گذاشته شده، برای خدمت رسانی مطلوب به مردم بهره برد و اعتباراتی که در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد بیت المال است و باید به طور صحیح از آن استفاده شود.

بازی شهردار چرام با بیان اینکه عملیات اجرایی  بازارچه شهر چرام با ۸۰ غرفه و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان  آغاز شد گفت: طرح سالن چند منظوره شهر چرام نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و هشت میلیون تومان کلنگ زنی شد.
راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از مسیر جاده چرام به دهدشت گفت: تا پایان شهریور ماه امسال عملیات اجرایی جاده چرام به دهدشت تکمیل می شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت