پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 123834

سازمان بازرسی نگاه ویژه‌ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج، محمدمهدی صالحی امروز سه‌شنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه موزه در حال ساخت یاسوج، اظهار کرد: افتتاح موزه بزرگ باستان‌شناسی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری مرکز استان دارد. بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشد صنعت گردشگری در کم شدن نرخ بیکاری جوانان نقش بسزایی […]

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج، محمدمهدی صالحی امروز سه‌شنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه موزه در حال ساخت یاسوج، اظهار کرد: افتتاح موزه بزرگ باستان‌شناسی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری مرکز استان دارد.

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشد صنعت گردشگری در کم شدن نرخ بیکاری جوانان نقش بسزایی دارد که محقق شدن این امر در استان نیازمند توجه جدی همه مسئولان اجرایی است.

صالحی افزود: مسئولان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری را از اولویت کاری خود قرار دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید از اختصاص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز موزه بزرگ باستان‌شناسی یاسوج خبر داد و گفت: با این اعتبار تجهیزات موزه باستان‌شناسی مرکز استان تکمیل و در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل این پروژه خواهیم بود.

سعید طالبی‌پور افزود: موزه یاسوج  در زمینی با زیربنای ۲ هزار و ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۱ هزار مترمربع مساحت ساخته‌شده است.

وی بیان کرد: موزه یاسوج  در زمینی با زیربنای ۲ هزار و ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۱ هزار مترمربع مساحت ساخته‌شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مساحت سالن نمایش این پروژه ۶۰۰ مترمربع است، افزود: سه هزار شیء موزه‌ای شامل هشت هزار قلم شیء در استان داریم که در این سالن به نمایش گذاشته می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت