پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1401 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 124969

اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در شهرستان کهگیلویه

صدای جنوب: رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه از توقیف ساعتی خودروهای متخلف در محل تخلف خبر داد. سرگرد دانا معماری درباره اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از وظایف پلیس برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی است در همین راستا نیز برابر قوانین و مقررات با تخلفات مرتکب شده از […]

صدای جنوب:

رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه از توقیف ساعتی خودروهای متخلف در محل تخلف خبر داد.
سرگرد دانا معماری درباره اجرای طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از وظایف پلیس برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی است در همین راستا نیز برابر قوانین و مقررات با تخلفات مرتکب شده از سوی این افراد برخورد خواهد شد.
وی افزود با توجه به اینکه توقیف وسایل نقلیه مختلف به دو شکل توقیف موقت در محل و انتقال به پارکینگ انجام خواهد شد. گفت در همین راستا نیز طرح توقیف ساعتی خودروهای متخلف در شهرستان کهگیلویه به اجرا درآمده است. در این طرح خودروها به صورت ساعتی در محل توقیف می‌شوند.
معماری  با بیان اینکه تخلفات حادثه ساز یکی از مواردی است که منجر به توقیف ساعتی خودروها می‌شود گفت: برخورد با تخلفات حادثه ساز بیشتر در ورودی و خروجی شهرها، معابر خلوت صورت می‌گیرد و برخورد با این تخلفات با خودروهای است که تخلفات حادثه ساز انجام می‌دهند.
وی افزود با بیان اینکه در محل توقف خودروهای متخلف بنری بر روی این خودروها نصب می‌شود تا برای دیگر رانندگان نیز عبرت آموز باشد در ضمن جریمه رانندگان این خودروها نیز انجام شده و توقیف ساعتی به معنای عدم جریمه این رانندگان متخلف نیست‌

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت