پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 شهریور 1401 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 125636

فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به به هزار و ۱۴۴ نفر افزایش یافت. محمدغلام نژاد افزود: هم اکنون ۶۰ بیمار مبتلا به […]

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به به هزار و ۱۴۴ نفر افزایش یافت.
محمدغلام نژاد افزود: هم اکنون ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد  ۲۲ نفر مبتلای قطعی و ۷ نفر  هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمانند .
دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون  ۹۸ هزار ۲۸۸ نفر بهبود یافته اند.
وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، ادامه داد: از ۱۸۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و سریع است حدود ۲۸ درصد موارد مثبت بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان اضافه کرد: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت