پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 شهریور 1401 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 125695

توپکرانی خط لوله نفت ارسالی گچساران به گوره با موفقیت انجام شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۴۲ کیلومتر از خط لوله ۲۴ اینچ انتقال نفت ارسالی گچساران به گوره توپکرانی شد.

صدای جنوب؛

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۴۲ کیلومتر از خط لوله ۲۴ اینچ انتقال نفت ارسالی گچساران به گوره توپکرانی شد.
مهرداد کاهکش با بیان اینکه ۴۲ کیلومتر از خط لوله ۲۴ اینچ انتقال نفت ارسالی بهره برداری گچساران ۳ تا مایل ۳۲ این شرکت توپکرانی شد، اظهار کرد: با تلاش متخصصان این شرکت و برای اولین بار پس از احداث از خط به منظور شناسایی نقاط معیوب این توپکرانی با موفقیت صورت گرفته است.
وی در تشریح این توپکرانی گفت: امروز پس از چهاردهه برای اولین بار از زمان احداث، عملیات توپکرانی خط لوله ۲۴ اینچ نفت ارسالی واحد بهره برداری گچساران ۳ که وظیفه آن ارسال نفت به گوره است با اقدامات انجام شده در کارگروه فنی و عملیاتی با موفقیت انجام شد.
کاهکش افزود: توپک رانی عملیات عبور دادن شی خارجی با فرآیندی خاص از خطوط انتقال نفت و گاز است که با هدف تمیز کردن شریان های انتقال از رسوبات ایجاد شده، خارج ساختن مایعات، اندازه گیری قطر درونی خطوط لوله، پوشش دادن جدار لوله با مواد ضد خوردگی و بازدید درونی خطوط به دلیل ایمن شدن خط، صورت می گیرد.
مدیرعامل نفت گچساران با ذکر این مهم که ایمن سازی خطوط لوله از مهمترین اولویت های صنعت نفت و گاز است عنوان کرد: توپکرانی این خط در سه مرحله به دست توانمند کارکنان صنعت نفت گچساران انجام شد.
وی با تقدیر و تشکر ویژه از کارگروه فنی و عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران گفت: بر خود لازم می دانم از نیروهای فنی و عملیاتی به ویژه خط لوله، بازرسی فنی و خوردگی فلزات، ایمنی و آتش نشانی، شیمیایی، بهره برداری، مهندسی تولید، ترابری و خدمات عملیات که بدون حادثه این عملیات را با موفقیت به پایان رساندند، تقدیر و تشکر نمایم.

خبرنگار/سمانه محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت