پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1401 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 128476

معاون سیاسی استاندار: انسجام طوایف مانع بروز اغتشاش در کهگیلویه و بویراحمد شد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انسجام ، پای بندی و توجه بزرگان طوایف و مردم به ارزش های والای انقلاب و نظام موجب شد تا در اتفاقات یکی دوماه اخیر کشور در شهرهای این استان شاهد هیچگونه اغتشاشی نباشیم.

به گزارش  صدای جنوب ، سید جواد هاشمی روز شنبه در همایش معتمدین ، ریش سفیدان ، بزرگان طوایف و چهره های فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد فضای ایمن موجود استان در شرایط حاکم یکی دوماه اخیر کشور که موجب سربلندی مردم منطقه و استان شده را ناشی از ولایت پذیری و تبلوری از وحدت و همدلی دانست .

هاشمی اضافه کرد: تجمعات مردم شهرهای مختلف استان در محکومیت توطئه های دشمنان در یکی دو ماه اخیر که به بروز اغتشاشاات در برخی نقاط کشور شد یکی دیگر از نمودهای همدلی و ولایت پذیری مردم این استان بود که در مراسم هایی چون تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳آبان یکبار دیگر خود را نشان داد.

 

وی هدف از برگزاری این همایش با حضور طیف های مختلف جامعه از معتمدین و بزرگان طوایف و چهره های سیاسی ، اجتماعی و علمی را در راستای تحلیل وقایع یکی دو ماه اخیر کشور عنوان کرد و اظهار داشت : به علت فهم درست شما بزرگان و چهره های سیاسی و علمی از شرایط موجود کشور بود که ما در استان شاهد بروز اغتشاش نبودیم .

هاشمی ادامه داد: با توجه به تجریبات چهار دهه و اندی از عمر انقلاب که توطئه های مختلف دشمن را علیه کیان نظام اسلامی در عرصه های مختلف شاهد بوده ایم در شرایط موجود کشور و آینده ، باز نیاز به همدلی و انسجام بیشتر داریم تا همچون حضور در صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش های نظام سربلند بیرون بیاییم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت