پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1401 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 128945

تعطیلی پنجشنبه ها در کهگیلویه و بویراحمد قطعی شد/ساعت کاری جدید ادارات از دوشنبه ۲۸ آذر ماه

در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست احمدزاده استاندار این استان برگزار شد اعلام گردید که روزهای پنجشنبه تا پایان اسفندماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شود.

خبرنگار:محسن زارعی

به گزارش خبرنگارصدای جنوب؛سید علی احمد زاده در جلسه مشترک فوق العاده مدیریت سوخت و ستاد مدیریت بحران استان گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف سوخت در فصل سرد سال و عدم قطعی گاز خانگی در سطح کشور، روز پنج شنبه همه دستگاه‌ها تعطیل خواهند بود.

احمد زاده ادامه داد: بر اساس مصوبه این ستاد، ساعات کار همه دستگاه‌ها در طول روز کاهش ۲ و نیم ساعتی خواهند داشت که بنابراین ادارات از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بعداز ظهر به خدمت رسانی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد : مراکز خدمات رسان ، اورژانس و بیمارستان ها، پایگاه های هلال احمر، ایستگاه های صدا و سیما و مخابرات، راهدارخانه ها و هر دستگاهی که خدمات عمومی ارائه می دهند از این مصوبه مستثنی هستند.
احمدزاده گفت : دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی تابع تصمیمات مافوق خود هستند و مطابق دستورالعمل اعلامی مراجع بالاتر خود اقدام خواهند کرد.
استاندار افزود : بانک ها هم متناسب با تصمیمات ملی اتخاذ شده از طرف مرکز کشور خواهند بود.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها همچنان مانند سابق فعالیت خواهند داشت.
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت : تصمیمات فعلی متناسب با شرایط اعلام شده خواهد بود و از طرف دستگاه ها تلاش شود در ارائه خدمات عمومی مشکل و وقفه ای ایجاد نشود .
احمدزاده در پایان اظهار داشت : اجرای این مصوبه از فردا یک شنبه و از روز دوشنبه به صورت اجباری تا پایان اسفند ماه اجرا خواهد شد.تابناک
صدای جنوب از دکترنیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز صحت خبر تعطیلی ادارات راجویا شد که صحت این خبرراتایید و از پس فردا اعمال میشود.

 

علیرضا نیکروز از تغییر ساعات اداری تا پایان اسفند ماه خبر داد و گفت: روزهای پنج‌شنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساعات کاری ادارات نیز تغییر کرده و کارمندان از پس فردا دوشنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۹ تا۱۳:۳۰ در محل کار حاضر خواهند شد.

 

.
برچسب ها:

نظرات

  1. حسینی گفت:

    واقعامسخره هست کل کارمفیدشون دوساعت نمیشه حالاهم علی برکه الله

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت