پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1401 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 129006

جمع آوری ۲۱ میلیارد تومان زکات در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: زکات جمع آوری شده در این استان نسبت به تعهدات، ۱۹۱ درصد تحقق یافته است.

به گزارش صدای جنوب  قباد مبشری تعهد زکات کمیته امداد این استان در هشت ماهه ابتدایی امسال را ۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در قالب‌های مختلف زکات از جمله واجب، مستحب، فطریه و سایر موارد جمع آوری شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه زکات می‌تواند در این شرایط اقتصادی کمک‌کننده نیازمندان باشد، بیان کرد: امید است با تبلیغات مناسب و استفاده از ظرفیت مبلغین و عاملان افتخاری زکات، ائمه جمعه و جماعات بتوانیم در زمینه جمع‌آوری زکات اقدامات ارزشمندی برای کمک به نیازمندان انجام دهیم.
وی با بیان اینکه زکات جمع آوری شده در این استان در زمینه‌های حمایتی و کمک به نیازمندان هزینه می شود، ادامه داد: این زکات در امور معیشتی، مسکن، درمان و تحصیل نیازمندان و درصد کمتری نیز در زمینه امورات عام‌المنفعه و اقداماتی مانند مساجد و حسینیه‌ها هزینه شده است.
مبشری از شناسای هزارو ۲۸ روستا برای جمع آوری زکات در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۵۰۸ روستا مشمول زکات هستند.
مبشری با اشاره به اینکه ۲۷۳ روستا در این استان زکات پرداخت کرده اند، اضافه کرد: این مهم  با همکاری ۵۷۰ عامل افتخاری زکات، روحانیون و مبلغین زکات محقق شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت