پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1401 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 129064

مدیرشبکه بهداشت ودرمان چرام منصوب شد+حکم

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، طی حکمی از طرف دکتر غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مهندس حسین جعفری به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام منصوب شد. در این حکم آمده است: جناب آقای حسین جعفری با سلام و احترام پیرو ابلاغ شماره ۲۳/۴۲۹۹/پ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ نظر به تعهد، شایستگی، […]

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، طی حکمی از طرف دکتر غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مهندس حسین جعفری به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام منصوب شد.
در این حکم آمده است:
جناب آقای حسین جعفری
با سلام و احترام
پیرو ابلاغ شماره ۲۳/۴۲۹۹/پ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ نظر به تعهد، شایستگی، ارائه خدمات مطلوب و رضایت از عملکرد جنابعالی در زمان تصدی سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام منصوب می گردید تا با اتکال به ذات اقدس الهی ورعایت کلیه جهات شرعی و قانونی، هماهنگی با معاونین محترم دانشگاه و مدیران ستادی ذیربط، بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی و استفاده از نظرات مشورتی نخبگان و خبرگان حیطه سلامت، نسبت به برنامه ریزی بهینه، پایش و اصلاح فرایندها در راستای ارائه خدمت مطلوب و شایسته به مردم و ارتقاء شاخص های سلامت با محوریت رویکرد کلان عدالت و تعالی نظام سلامت، اهتمام لازم را معمول نمایید. توفیق روز افزون جنابعالی در انجام این رسالت خطیر را در راستای تحقق اهداف دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر محمد غلام نژاد
رئیس دانشگاه
پایگاه خبری صدای جنوب با تبریک انتصاب این برادر ارزشی به سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از درگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط در جهت رشد و شکوفایی مجموعه تمنا دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت