پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1401 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 130156

پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر استان با وجود بارش های شدید و شرایط بحرانی

هم اکنون هیچ گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان وجود ندارد همه ایستگاه های این شرکت در مدار هستند و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

صدای جنوب:

با وجود قطع آب و برق و تلفن در برف اخیر شهرستان‌های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت گاز این استان از پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر استان با وجود بارش های شدید و بحران بوجود آمده خبر داد.

به گزارش صدای جنوب جنوب از یاسوج به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، ریحان بهادر با اعلام این خبر، گفت: با پیش بینی ها و تمهیدات انجام شده، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و به رغم بارش های شدید باران و برف در برخی مناطق استان، تاکنون قطعی گاز یا آسیب به زیرساخت ها، خطوط، تاسیسات و یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

 

وی تاکید کرد: هم اکنون هیچ گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان وجود ندارد همه ایستگاه های این شرکت در مدار هستند و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

 

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، تا پایان فصل بارش ها، گشت ها و سرکشی های مستمر با تلاش تمامی همکاران شرکت گاز استان در شهرستان ها انجام می‌شود تا هیچ گونه مشکلی در حفاظت از تاسیسات گازرسانی و نیز تامین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

وی رمز پایداری جریان گاز طبیعی و رضایتمندی مشترکین از خدمت رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام کرد و گفت: شرکت گاز استان همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه ها، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای ورود به فصل سرما کسب می کند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، خاطرنشان کرد: در صورت تداوم بارش ها و افزایش سرما، همه تلاش و برنامه‌ریزی شرکت گاز استان، ممانعت از قطعی یا کاهش فشار گاز مشترکان است که این امر جز با همکاری خوب مردم در مدیریت مصرف گاز میسر نخواهد بود و از هم استانیهای عزیز خواست تا دمای رفاه ۱۸_۲۱ را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  1. درود بر مدیر توانمند جناب بهادر

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت