پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1401 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 130413

استاندار: مشکلات مردم روستای کوشک بویراحمد در کوتاه‌ترین زمان رفع می‌ شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات و دغدغه‌های مردم روستای کوشک شهرستان بویراحمد از جمله نبود جاده دسترسی مناسب، برق پایدار، بحث کشاورزی، مدرسه سازی، آب و ساخت مسجد پیگیری و در کوتاه ترین زمان رفع می شود.

به گزارش صدای حنوب  سید علی احمدزاده شامگاه دوشنبه در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در روستای کوشک شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: انار محصول تولیدی منطقه کوشک است اما طبق گفته اهالی بیشتر محصول به دلیل آفت از بین می‌رود که جهادکشاورزی باید مطالعه دقیقی انجام و علت این موضوع را ریشه‌یابی کند و اجازه ندهد محصول و دسترنج کشاورزان از بین برود.

وی با اشاره به وضع جاده‌های روستا، افزود: شرایط برخی از جاده‌ها از نزدیک مشاهده شد و از مابقی جاده‌های دیگر روستاهای کوشک هم بازدید خواهد شد در این رابطه، مدیرکل راه و شهرسازی مامور است به وضع جاده‌ها رسیدگی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم درخواست احداث دبیرستان را دارند و مدیرکل آموزش و پرورش باید این موضوع را در دستور کار قرار داده و برای احداث دبیرستان برنامه‌ریزی کند.

احمدزاده با اشاره به طرح هادی بنیاد مسکن در کوشک، ادامه داد: باید طرح هادی بنیاد مسکن که در این منطقه آغاز شده به اتمام برسد.

وی در خصوص درخواست مردم از آب و فاضلاب بر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: آب و فاضلاب موظف است آب پایدار مردم را تامین کند؛ البته ظاهرا مردم همکاری لازم با آب و فاضلاب برای نصب کنترل را ندارند که تقاضای همکاری از مردم وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جای تعجب است روستایی که در نزدیکی شهر یاسوج قرار دارد مشکل برق داشته باشد طوری که مردم حتی نمی‌توانند یخچال استفاده کنند.

احمدزاده از فرماندار بویراحمد خواست که به این موضوع رسیدگی کند و هر جایی که نیاز به اعتبار بود تامین اعتبار شود.

وی بیان کرد: برخی از وعده‌هایی که به مردم دادیم در کوتاه‌ترین زمان عملیاتی می‌شود اما برخی‌های دیگر زمان‌بر خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد روستاهایی وجود دارد که شرایطی به مراتب بدتر از کوشک دارند برای نمونه روستایی با ۷۰ خانوار در استان است که از نعمت برق پایدار و جاده ایمن محروم هستند.

احمدزاده در خصوص درخواست مردم کوشک مبنی بر احداث مسجد و حسینیه، گفت: با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در استان و خیرین، کلنگ احداث مسجد در این منطقه زده می‌شود و استانداری هم در احداث این مسجد مشارکت می‌کند.

وی با بیان اینکه زینبده نیست روستایی که هفت شهید تقدیم انقلاب کرده فاقد مسجد باشد، عنوان کرد: متولی احداث مسجد در این روستا، اداره‌کل تبلیغات اسلامی است.

گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس از تمامی جاده‌های روستای کوشک در منطقه بویراحمد بازدید و بر خدمت‌رسانی به مناطقی که در محدوده استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد است تاکید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت