پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1395 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 1307

فرماندارکهگیلویه درنشست خبری عنوان کرد:

سیلاب به مزارع و باغات شهرستان کهگیلویه خسارت وارد کرد.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: سیل ارتباط مرکز شهرستان با روستاهای چهار بخش دیشموک، چاروسا، بخش مرکزی و سوق را قطع کرده است.

IMG-20160414-WA0030

به گزارش صدای جنوب علی پوزش در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران سیل‌آسای دیشب و امروز در این شهرستان اظهار داشت: در اثر وقوع سیل به میزان قابل توجهی از باغات و مزارع کشاورزی شهرستان کهگیلویه خسارت وارد شده است.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که کانال‌های آبیاری، باغات، مزارع، پمپاژهای کشاورزی و آشامیدنی دچار خسارت شده است، افزود: باران شدید و روان شدن سیل سبب تخریب تعداد زیادی از مزارع و خسارت به باغات در بخش مرکزی، دیشموک، چاروسا و سوق شده است.

پوزش با بیان اینکه در اثر بارش شدید باران دیشب و امروز خسارات بسیاری به بخش کشاورزی شهرستان وارد شده است، گفت: میزان خسارات وارده بعد از برآورد دقیق اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی روستاهای بخش‌ دیشموک، چاروسا و سوق به کلی قطع شده است، تصریح کرد: ارتباط روستاهای بخش دیشموک و چاروسا به علت خرابی جاده‌ها ممکن نیست.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: سیل ارتباط مرکز شهرستان با روستاهای چهار بخش دیشموک، چاروسا، بخش مرکزی و سوق را قطع کرده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت