پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 بهمن 1401 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 130778

جشنواره‌های گردشگری زمینه ساز نشاط اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری جشنواره‌های گردشگری همواره زمینه ساز شور و نشاط اجتماعی برای جامعه است.

به گزارش صدای جنوب  ، سید جواد هاشمی‌مهر عصر امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در محل پیست اسکی کاکان اظهار کرد: امروزه برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی برای ایجاد نشاط و شادابی مردم ضروری است و آثار مثبت در روحیات شهروندان دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند برگزاری این جشنواره ها است.

هاشمی مهر افزود: ‌استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر در تابستان گذشته نشان داد مردم خواستار برگزاری اینگونه جشنواره ها و نمایشگاه است.

وی با قدردانی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این جشنواره، تصریح کرد : پایداری مشاغل گردشگری، توسعه گردشگری زمستانی، افزایش جذب اشتغال واحدهای اقامتی و رونق اقتصادی از مزایای برگزاری پنجمین جشنواره ملی برفی دنا است.

هاشمی مهر ادامه داد : در این جشنواره هنرمندان، مبتکران و مجسمه‌سازان گرد هم می‌ آیند تا توانایی و دانایی خود را در آفرینش سازه‌های برفی به رقابت بگذارند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره برفی زیبایی زمستان را صد چندان کرده و بسیاری از خانواده ها در کنار هم، از تفریح سالم لذت می‌بردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت