پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اسفند 1401 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 132495

۱۵۴۰ شغل در کهگیلویه و بویراحمد تثبیت شد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش ستاد قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی این استان در سالجاری ۳۱ کارخانه و کارگاه تولیدی راکد به چرخه تولید برگشت و ۱۵۴۰ شغل تثبیت شد.

حسن نگین تاجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران  از تلاشهای اعضای ستاد قضایی رفع موانع تولید دادگستری استان تشکر کرد و افزود: در این ستاد طی سال جاری ۱۲۰ موضوع مطرح شده است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، تصریح کرد: چنانچه مزاحمتی از سوی هر شخص یا افرادی برای طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین ایجاد شود، دادستانی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برخی گمان می‌کنند مالک منابع طبیعی هستند وقتی یک طرح می‌خواهد ایجاد شود این افراد مانع پیشرفت استان می شوند.

نگین تاجی بیان کرد: در سال جاری از تعطیلی بیش از ۲۰۰ بنگاه اقتصادی در استان جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: اخیرا هم مشکلات ۶ واحد تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی دادگستری استان مطرح و تدابیر لازم اتخاذ شد.

کارخانه قندیاسوج تنها واحد صنعتی استان در ۵۰سال قبل بوده اما اکنون ۴۲۲ جواز تاسیس با اشتغال ۹ هزار و ۶۶۴ نفر و ۵۲۱ پروانه بهره برداری با اشتغال هشت هزار و ۲۳۴ نفر در استان وجود دارد.

اینک ۱۰ شهرک و چهار ناحیه صنعتی فعل در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت