پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1395 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 13332

پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه همه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ی آنها را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه همه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ی آنها را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه،متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن ارحیم

انقلاب اسلامی ایران  زرین ترین صفحه تاریخ پر افتخار ملت بزرگ و خستگی ناپذیری است که در راه رسیدن به آرمان های بلند خویش، زیر پرچم ولایت، طومار حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی را در هم پیچید و به شب های سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض، استبداد، فقرو تباهی  و وابستگی پایان داد.

۲۲ بهمن ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی می باشد ملت متدین ایران در بهمن ۱۳۵۷ تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام راحل عظیم الشان، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

نقش فرهنگیان و دانش آموزان در پیروزی و تداوم انقلاب نقش ویژه‌ای است. جدا از حضور مستقیم و تاثیرگذار آنان در صحنه‌های انقلاب، فرهنگیان و دانش آموزان نقش قابل توجهی در دوران پس از انقلاب داشته‌اند. حضور فعال در جنگ تحمیلی، چه به عنوان نیروهای رزمنده و چه نیروهای متخصص پشت جبهه، نقش‌آفرینی در صحنه‌های اقتصادی در بخش‌های دولتی و خصوصی،و افتخارآفرینی در صحنه‌های علمی و فرهنگی به تنهایی تأثیرگذاری ویژه‌ی دانشگاهیان را در دستیابی به اهداف انقلاب نشان می‌دهد.

این جانب ضمن تبریک و تهنیت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش  شهرستان کهگیلویه رادعوت می کنم تا با حضور شوق انگیز خویش در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر عزت، اقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری  اسلامی را به نمایش گذارند.
سید لطف الله فروزان
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت