پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1402 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 134158

حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندا ر شهرستان چرام در سامانه سامد(خط ۱۱۱)

مدیران کل مدیریت بحران استانداری و فرماندار شهرستان چرام فردا چهارشنبه با حضور در سامانه سامد، پاسخگوی سوالات مردم در حوزه‌های کاری هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  گفت: برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، چهارشنبه  با حضور علیرضا نیکروز  مدیر کل مدیریت  بحران استانداری وسید عبدالرحمان توفیقیان  فرماندار شهرستان چرام  در سامانه ۱۱۱ برگزار خواهد شد.

محمد باقر شریفی با اعلام این خبر گفت:در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات دکتر احمدزاده  استاندار محترم مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استان های محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد،  فردا چهارشنبه ساعت ۹الی ۱۰ با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری  استان و فرماندار شهرستان چرام  ساعت ۱۳ الی ۱۴ در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مردم شریف استان می توانند روز چهارشنبه مورخه   ۶/۲/۱۴۰۲   از ساعت ۹ الی ۱۰و بعداز ظهر ساعت ۱۳ الی۱۴ از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

 

شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خاطر نشان کرد : سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه هم استانی های گرامی می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت