پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اردیبهشت 1402 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 134475

دیدارمدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر، بهمراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ار خانواده چهار قلو های گچسارانی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر، بهمراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده چهار قلو های گچسارانی دیدار کردند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر، بهمراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده چهار قلو های گچسارانی دیدار کردند.

به گزارش  صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد، سعیدکرمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان در این دیدار گفت؛ بر اساس ابلاغیه آغازین سال جدید، در خصوص بیمه مادران خانه دار دارای سه فرزندی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به صورت رایگان تحت پوشش این بیمه قرار خواهند گرفت.
در ادامه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر و اکرام این قشر زحمت کش و تبریک تولد چهار قلوها گفت؛ با توجه به اینکه پدر این خانواده کارگر میباشد، هدایایی شامل؛ ۴۰ میلیون ریال کارت هدیه، شش ماه پوشک بچه و پکیچ نوزاد به مدت دو سال به این خانواده اهدا می شود.

در ادامه این بازدید همچنین مرادعلی پیوند معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از طریق تماس تلفنی نسبت به اهمیت امتثال امر رهبری حرکت جهاد گونه در عرصه تحکیم بنیان خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری توصیه های را ارائه نمودند.

براساس این گزارش، عظیمی فر مشاور اجرایی و پارلمانی صندوق بیمه اجتماعی کشور نیز طی تماس تلفنی (به نیابت از دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشور) تولد چهار قلوهای گچسارانی را تبریک گفتند.
همچنین کرمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان به نیابت از مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر کشور، هدیه نقدی به این خانواده اهدا کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت