پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1395 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 13503

واکنش تند اتفاقات برق دیشموک به سخنان عدل هاشمی پور/برق مشترکین بدهکار را قطع می کنیم

اخترشناس گفت: بیش از ۹۰درصد قبض صادر شده برق که مردم اعتقاد دارند، نجومی است و به علت استفاده از آبگرمکن برقی می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یکی از پرسنل اتفاقات برق دیشموک قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر به سخنان روزگذشته عدل هاشمی پور در زمینه قبوض نجومی برق واکنش تندی نشان داد.
به گزارش صدای جنوب،جلیل اخترشناس در جمع مردم دیشموک گفت: اگر شما می گویید مبالغ فیش ها نجومی هستند ، ما هم با بررسی دقیق معتقدیم که مصرف نجومی برق توسط مردم سبب این مبالغ شده است.
اخترشناس افزود: بیش از ۹۰درصد قبض صادر شده برق که مردم اعتقاد دارند، نجومی است به علت استفاده از آبگرمکن می باشد و اینهم به دلیل استفاده مردم از برق در زمستان به دلیل نبود گاز، به عنوان سوخت می باشد.
جلیل اخترشناس با اشاره به سخنان عدل هاشمی پور که گفته بود کسی پول برق واریز نکند تا مسئله پیگیری شود و کسی حق قطع کردن برق مردم را تا اطلاع ثانوی ندارد  تاکید کرد: شاید هاشمی پور بخواهد پول بدهی برق مردم را از جیب خودش بدهد در غیر اینصورت طبق قانون و با توجه به دستور وزارت نیرو، طی روزهای اینده اقدام به دریافت وصولی مشترکین خواهیم کرد وچنانچه مشترکین بدهکار همکاری نکنند برق انها قطع می شود.
برپایه گزارش صدای جنوب و همچنین پیگیری های انجام شده ازسوی مسئولان شهرستانی و استانی مردم دیشموک تنها با مدیریت الگوی مصرف می توانند هزینه سرسام اور قبوض برق را کاهش دهند هر چند که سرمای موجود درمنطقه ونبود گاز، کار را هم، برای مردم محروم بخش دیشموک سخت کرده است.
در سفر دو هفته قبل سیدموسی خادمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد به این بخش تاکید شد که گازرسانی به مردم چاروسا ودیشموک با سرعت در حال انجام است.
امیدواریم که مسئولان باهمکاری نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی راه حلی در جهت کاهش آلام مردم دیشموک بیابند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت