پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1402 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 135857

امام جمعه کهگیلویه:

باید در معرفی حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان تلاش بیشتری داشته باشیم

به مناسبت سی وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، مراسم بزرگداشت ایشان روز یکشنبه۱۴خرداد ساعت ۱۰ صبح در حسینیه ثارالله سپاه دهدشت برگزار می‌شود.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام  علی وحدانی‌فر در جلسه ستاد بزرگداشت سی و چهارمین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام (ره) یک شخصیت تاثیرگذار دینی- سیاسی در جوامع بود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: ایشان با شخصیت عارف، عابد و زاهد بودن خویش، اما مبارز سیاسی و ایستادگی می‌کرد.

وی با بیان این‌که اگر نگاه به اندیشه فکری و سیاسی امام داشته باشیم در غرب او را بهتر می‌شناسند گفت: در اجرای برنامه‌های ارتحال ایشان، جهت انتقال آرمان و مفاهیم وی، میدان را به جوانان بسپاریم.

وی افزود: باید در معرفی حضرت امام(ره) به نسل جوان تلاش بیشتری داشته باشیم.

سید علی‌اصغر پوربهشت نیز در این جلسه از اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام(ره) در روز جمعه خبر داد و گفت: هم‌چنین برنامه‌های دیگر جهت گرامیداشت یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد در سطح شهرستان و بخش‌ها برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان این‌که هر چه داریم از برکت نام امام هست گفت: بر همه ماها فرض است که به عنوان یک تکلیف در بحث فضاسازی محیط پیرامون خود برنامه‌هایی برای این مدت برگزار کنیم.

به گزار‌ش فارس، مقرر شد برنامه‌های فرهنگی دیگری توسط هیئات مذهبی، بنیاد مهدویت، آموزش وپرورش، اداره ارشاد و بنیاد شهید به مناسبت سالگرد ارتحال امام و شهدای ۱۵ خرداد در شهرستان برگزار شود.

فارس

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت