پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1402 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 136313

دانشگاه یاسوج بین المللی شد/ هدفگذاری جذب ۲٠٠ دانشجوی عراقی

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: مجوز بین المللی شدن دانشگاه یاسوج گرفته شد.

به گزارش صدای جنوب ، بهادر کرمی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: سایت خارجی دانشگاه فعال شده و جذب دانشجو بر اساس ظرفیت‌ها را در دوره‌های مختلف خواهیم داشت.

کرمی از توسعه خوابگاه‌ها و ظرفیت‌های پذیرش دانشجوی خارجی خبر داد و بیان کرد: پذیرش ۲٠٠ نفر در گام اول با محوریت جذب دانشجوی خارجی دیده شد.

کرمی ابراز داشت: در حال حاضر جذب ۳۲ دانشجوی عراقی با انعقاد قرارداد خارجی انجام و پوشش ۲٠٠ نفر در مجموع مرحله اول مورد نظر است.

رئیس دانشگاه یاسوج به ۲ برابر شدن بودجه دانشگاه یاسوج اشاره کرد و عنوان داشت: همچنین بودجه فرهنگی دانشگاه نیز به نسبت سال ۱۴٠٠ به ۱۵ برابر رسید.

کرمی از کسب جایگاه چهارم فعالیت‌های فرهنگی در کشور توسط دانشگاه یاسوج خبر داد و گفت: در همه دانشکده‌ها هر کسی که تمایل داشته باشد در موضوعی مناظره و سخنرانی پرسش و پاسخی داشته باشد، ما حمایت می‌کنیم.

کرمی گفت: فضا در دانشگاه بسته نیست و حتی امتیازهایی برای برنامه‌های اینچنینی دیده شده است.

کرمی با بیان اینکه به دنبال تأسیس دانشکده هنر و معماری هستیم، تصریح کرد: مجوزهایی در این محور اخذ شده و در هیأت امنا به تصویب رسیده است.

کرمی با اشاره به رشد ۴ برابری بودجه پژوهشی دانشگاه، خاطرنشان کرد: «گرنت های» پژوهشی با توزیع و خریداری مطلوب نیز در این بخش دیده شده است.

وی از تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: اقدام برای تأسیس بنیاد انجام شده و هیأت امنای آن نیز در حال تشکیل است.

کرمی از توسعه محورهای محورهای مختلف زیرساختی خبر داد و تصریح کرد: در چندین بخش توسعه زیرساخت‌های آموزشی، فرهنگی و زیرساخت‌ها هدفگذاری شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت