پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1402 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 139083

بانک قرضه الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد۳۵هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد گفت: این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به متقاضیان ۴۲ هزار پرونده معادل ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد حداکثر چهار درصد پرداخت کرده است

مهرداد آرمین پیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ان اظهار کرد: این تسهیلات در بخش های مختلف از جمله بنیاد علوی، بسیج سازندگی، آستان قدس رضوی، بنیاد شهید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی ره، فرزندآوری، ازدواج و غیره است.

وی افزود:اولویت این بانک پرداخت تسهیلات تکلیفی است و تلاش شده پشت نوبتی های وام های ازدواج و فرزندآوری به صفر برسد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به ۹۰۱ فقره پرونده فرزندآوری و به یک هزار و ۳۰۰ پرونده ازدواج پرداخت شده است.

آرمین پیلی تاکید کرد: تسهیلات کالا کارت به تمامی افراد بالای ۱۸ سال در استان پرداخت می شود و سقف این تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان است و پرداخت آن بستگی به توان بازپرداخت مشتری دارد.

وی ادامه داد: هیچ نیازی به معدل حساب و نامه رییس جمهور برای دریافت این تسهیلات نیست و افراد نیازمند می توانند از این کالا کارت برای تهیه جهیزیه، دندانپزشکی و غیره استفاده کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نامه های سفر دور دوم رئیس جمهور، عنوان کرد: این بانک آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد.

آرمین پیلی ابراز کرد: رشد منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال گذشته ۷۰ درصد بوده که این رشد بسیار چشمگیر بوده است.

وی گفت: این بانک در راستای انجام مشارکت های اجتماعی گان های خوبی در حوزه زلزله سی سخت، کرونا، لوازم التحریر، خرید وسایل سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات پزشکی هسته ای استان و کارهای عام المنفعه گام های خوبی برداشته است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد افزود: کمک به قشر ضعیف از اهداف اصلی این بانک است و ارتقای سطح رضایت مشتریان دستاورد مهم آن بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت