پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1395 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 13951

از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج

جزئیات برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم در کهگیلویه تشریح شد+زمان و مکان

رزمایش شهدای مدافع حرم در کهگیلویه برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رزمایش شهدای مدافع حرم با محوریت شهید ستار اورنگ در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.
به گزارش صدای جنوب،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشستی با اصحاب رسانه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:متناسب باتهدیداتی که ازسوی دشمنان متصور است مجموعه نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران وبسیج رزمایش هایی در زمینه جنگ نرم ، جنگ سخت ونیمه سخت برای حفظ امادگی نیروها و اموزش های به روز انها برگزار می کنند.
سعیدبرومندزاده گفت در همبن راستا ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه این رزمایش را در جهت حفظ انسجام و اموزش نیروهای بسیج و نیز میزان امادگی مدیریت بحران شهرستان در برابر تهدیدها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵و۶ اسفندماه در منطقه دشت مازه دهدشت برگزار می کند.
برومندزاده تصریح کرد گردان های عمل کننده در این رزمایش ،بیت المقدس و کوثر بخش های چاروسا، دیشموک، سوق و دو گردان از دهدشت خواهندبود که در مجموع ۱۳۰۰نفر مشارکت دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تاکید کرد علاوه بربحث رزمی و حفط امادگی رزم و سنجش میزان امادگی، پدافند غیرعامل و امدادونجات متناسب با دفاع شهری مقابله با بحران را در دستور کارداریم.
وی بااشاره به لزوم امادگی در برابر بحران در شهرهای کهگیلویه نیز گفت ازنظر امکانات نسبت به سایرشهرستان ها وضعیت مناسب تری داریم و باید با مدیریت بهتر در برابر حوادث از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم.
سرهنگ سعیدبرومندزاده درپایان از همکاری شورای اداری شهرستان بویژه پوزش فرماندار کهگیلویه ،شرکت توزیع نیروی برق ،شهرداری و جمعیت هلال احمر تقدیر نمود.

IMG_20170222_103811 ۲۰۱۷۰۲۲۲_۱۰۲۲۴۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت