پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1402 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 139605

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در دهدشت برگزار شد

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب همزمان باهفته دفاع مقدس در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در این اجتماع اظهار کرد: در طول تاریخ پس از کشور گشایی توسط پادشاهان وقت ایران تنها در دوران جنگ ۸ ساله بود که ایران وجبی از خاک خود را به دیگران نداد و توانست در فاصله ای بیرون تر از مرزها فعالیت و خلاقیت داشته باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه دفاع‌مقدس مهم ترین شاخصه استقامت و پیشرفت کشور است، افزود: شهیدانی که جنگ ۸ ساله دفاع مقدس را اداره کردند جوانان و نوجوانان ما بودند.

وی تصریح کرد: زمانی ما در همین کشور برای ساخت رادیو مشکل داشتیم اما امروز پهباد ما چندین کیلومتر می‌پیماید شناسایی می‌کند بدون اینکه توسط تجهیزات پیشرفته دشمن رصد شود و این نشان دهنده نتیجه اعتماد به جوانان است.

وحدانی فر بیان کرد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ ما به اندازه ای که در انقلاب اسلامی ایران عزت و قدرت پیدا کرد وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب به نقش بسیار بسزا و مهم جوانان در جامعه اشاره کرد و گفت: در چهل سال اول انقلاب این جوانان بودند که نقش بسزایی داشتند.

امام جمعه کهگیلویه خاطرنشان کرد: اگر ایرانی آباد، آگاه و مستقل می‌خواهید باید تلاش و کوشش کرد و به بیانیه گام دوم انقلاب عمل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در اجتماع پرشور جوانان گام دوم انقلاب با تبریک بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس بزرگ زرینی از تاریخ ملت ایران است.

سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب جهت خواندن و عمل کردن به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار جامع ایرانی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: در چهله‌ی اول انقلاب اسلامی گذشته پر افتخاری داشتیم و امروز به خود می‌بالیم که دفاع مقدس ما با حضور اقشار مختلف جامعه اسلامی به ویژه جوانان علی‌رغم هجمه‌های همه جانبه و توان استکبار به شکست ختم شد.

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حضور ۵۵۰ هزار دانش آموز و تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز خود گواه نقشی است که امروز رهبر معظم انقلاب، جوانان را دیدبانان بصیر انقلاب اسلامی نامیده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت