پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1402 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 139653

بازدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از مدرسه عالی ارتباطات ثمین سخن ایرانیان در کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از مدرسه عالی ارتباطات ثمین سخن ایرانیان در کهگیلویه بازدید کرد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی خبر از بازدید از مدرسه عالی ارتباطات ثمین سخن ایرانیان در کهگیلویه (دهدشت) را داد و گفت: یکی از مسئله‌های امروز در جامعه ما برقراری ارتباط با جهان پیرامون خود است و چگونگی مطالبه‌گری صحیح مناسب و متناسب با جامعه ما، می‌باشد ؛ برخی صرفاً این فعالیت گسترده شما را در حد سخنوری و سخنرانی تقلیل می‌دهند، هرچند این خود نیز موردی بسیار مهم می باشد، ولی دامنه ی فعالیت شما گسترده‌تر است.

وی افزود: این فعالیت شما زمانبر است و خروجی و تاثیر آن را شاید ۵ تا ۱۰ سال آینده ببینیم، چرا که کار فرهنگی کاری زمانبر است، ما امروزه بذری را می‌کاریم چند سال بعد نتیجه و محصول آن حرکت و عمل فرهنگی را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

عبودی در ادامه بیان کرد: ما نیز به نوبه خود هر آنچه در توان داریم انجام می‌دهیم و حمایت می‌کنیم و آمادگی کامل داریم کمک کنیم تا این فعالیت فرهنگی شما گسترده‌تر شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و هیئت همراه پس از دیدن فضای آموزشگاه، از سید ایمان تقوی و همکارانش که این فضای مناسب را ایجاد کردند تقدیر تشکر به عمل آورد.

در پایان مسئولین و مربیان مدرسه عالی ثمین سخن ایرانیان نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را در فضای گرم و صمیمی انتقال دادند.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت