پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مهر 1402 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 139657

برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ هندبال نوجوانان پسر کشور در گروه A و B به میزبانی شهر دهدشت و گچساران

مرحله دور رفت لیگ هندبال نوجوانان( آیندگان) پسر از فردا، دوشنبه، ۱۰ مهر، آغاز می‌شود. 

صدای جنوب:

مرحله دور رفت لیگ هندبال نوجوانان( آیندگان) پسر از فردا، دوشنبه، ۱۰ مهر، آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد پارسائی رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین دوره مسابقات لیگ زیر ۱۸ سال نوجوانان ( آیندگان ) هندبال باشگاه های کشور کشور در بخش پسران در دو گروه A و B به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود .

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : گروه B این مسابقات با حضور ۵ تا از استان های کهگیلویه و بویراحمد، شیراز ، تهران ، اصفهان ، کرمان به میزبانی دهدشت سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت برگزار می شود .

پارسائی در ادامه گفت : این مسابقات در گروه B با حضور تیم های فرار بام خائیز دهدشت، شهید شاملی کازرون ، پیشوا تهران ، پرواز هوانیروز اصفهان، صنعت مس کرمان از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : همچنین گروه A این مسابقات به میزبانی شهرستان گچساران سالن پدخندق همزمان در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ مهر ماه برگزار می شود .

پارسائی ادامه داد ؛ گروه A این مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز گچساران، گیتی پسند اصفهان، بوشهر ،مازندران، پلیمر خلیج فارس خرم آباد به میزبانی شهرستان گچساران به رقابت می پردازند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت