پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مهر 1402 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 139699

گزیده‌ای از سخنان امام خامنه ای در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت

رهبر معظم انقلاب فرمودند: رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است؛ نه فقط نسبت به ما؛ نسبت به کشورهای دیگر هم همینجور است؛ اینجور نیست که رژیم صهیونیستی از کشورهای دور و اطراف خودش خرسند باشد، آن‌ها به مصر و عراق و سوریه هم کینه دارند.

صدای جنوب:

رهبر معظم انقلاب فرمودند: رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است؛ نه فقط نسبت به ما؛ نسبت به کشورهای دیگر هم همینجور است؛ اینجور نیست که رژیم صهیونیستی از کشورهای دور و اطراف خودش خرسند باشد، آن‌ها به مصر و عراق و سوریه هم کینه دارند.

به گزارش گروه سیاسی تسنیم، در سالروز عید ولادت پیامبر اعظم صلوات‌الله‌علیه‌وآله، دیدار مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

گزیده‌ای از سخنان ایشان به شرح زیر است:

* درباره‌ی پیامبر اعظم حقیقتاً زبان بنده و امثال بنده قاصر است از بیان، و ذهن و دل بنده و امثال بنده قاصر است از فهم درباره‌ی شخصیت والای آن بزرگوار. یک کلمه را فقط از این کتاب قطور فضل پیامبر اعظم بنده مختصراً عرض میکنم امروز و آن، این است که این خورشید تابان عالم هستی به گردن همه‌ی آحاد بشریت حق دارد.

* همه‌ی آحاد بشریت، چه مؤمنین به این دین و چه غیر آنها مدیون پیامبر اعظم و به معنای واقعی کلمه متعلق دِین آن بزرگوار هستند.

* پیامبر اعظم نسخه‌ی درمان همه‌ی دردهای عمده‌ی بشریت را به بشر عرضه کرد.

* امروز دشمنی با اسلام از همیشه آشکارتر است. یک نمونه جاهلانه آن، اهانت به قرآن کریم است؛ کاری که یک ابله جاهلی انجام میدهد و یک دولتی حمایت میکند. این نشان‌دهنده این است که این مساله، صحنه‌ی این قضیه و اهانت به قرآن نیست. بحث ما طراحان این جنایت و این کار نفرت‌انگیز است.

*  اینها خیال میکنند میتوانند قرآن را تضعیف کنند؛ اشتباه میکنند؛ خودشان را خراب میکنند.

* رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است. نه فقط نسبت به ما؛ نسبت به کشورهای دیگر هم همینجور است. اینجور نیست که رژیم صهیونیستی از کشورهای دور و اطراف خودش خرسند باشد. آن‌ها به مصر و عراق و سوریه هم کینه دارند. چرا؟ چون هدف آن‌ها از نیل تا فرات بوده و این نشده؛ این کشورها در دوره‌ها و به دلایل مختلف نگذاشتند. این‌ها سرشار از کینه و غیظ هستند. خوب البته قرآن میفرماید قل موتوا بغیظکم. بله خشمگین باشید و بمیرید از خشم. همین هم خواهد شد. دارند میمیرند. بعون الله این «قل موتو بغیظکم» در مورد رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.

* نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولتهایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار میدهند ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینهاست دارند اشتباه میکنند. به قول اروپایی‌ها روی اسب بازنده شرط‌بندی میکنند.

* امروز وضع رژیم صهیونیستی وضعی نیست که مشوق نزدیکی به او باشد، نباید این اشتباه را بکنند.

* رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ی این هفتاد-هشتاد سال سرحال‌تر است، امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده میکنید و ان‌شاءاللّه این نهضت به نتیجه خواهد رسید  و همین‌طور که امام بزرگوار (رضوان اللّه علیه) تعبیر کردند از رژیم غاصب به سرطان حتماً این سرطان ان‌شاءاللّه به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌‌کن خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت