پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مهر 1402 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 139819

آیین روز جهانی کودک به میزبانی آموزشگاه علوی گچساران برگزار شد+تصاویر

آیین روز جهانی کودک و روستا و عشایر با هدف بزرگداشت جایگاه کودکان و آشنایی هر جه بیشتر آنها با عشایر و سنت‌های اصیل و روستا برگزار در آموزشگاه دخترانه غیر دولتی علوی گچساران برگزار شد.

صدای جنوب؛

آیین روز جهانی کودک و روستا و عشایر با هدف بزرگداشت جایگاه کودکان و آشنایی هر جه بیشتر آنها با عشایر و سنت‌های اصیل و روستا برگزار در آموزشگاه دخترانه غیر دولتی علوی گچساران برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛ انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران در این آئین اظهار کرد: کودکان نسل آینده هر جامعه و کشور محسوب می‌شوند.


وی بیان کرد: پرورش و نگهداری از کودکان وظیفه بزرگ و خطیری است که برعهده اولیاء و مربیان مدارس قرار دارد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به نقش موثر مربیان مدارس در شکل‌گیری کودکان و دانش‌آموزان تصریح کرد: معلمان باید نقش الگویی خود را درست انحام دهند.

در ادامه مدیر آموزشگاه غیردولتی علوی اظهار کرد: آئین روز جهانی کودک و روستا و عشایر در این آموزشگاه با هدف بزرگداشت جایگاه کودکان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با عشایر و سنت‌های اصیل و روستا برگزار گردیده است.


آزیتا مردانی گفت: روز جهانی کودک با هدف معطوف نمودن توجه جامعه به حقوق کودکان، تقویت هماهنگی و همسویی بین سازمان‌های موثر و بخش‌های فعال در حوزه کودکان و ایجاد فضایی شورانگیز و به یادماندنی با مشارکت کودکان در مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: کودکان آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه هستند و از هیچ چیز آنان از جمله غذا، پوشاک و نیازهای دیگرشان نباید کاسته شود.
مردانی اضافه کرد: عدم توجه به وضعیت کودکان به علت مشکلات اقتصادی و کاستن بودجه‌هایی که شرایط زندگی و حیات کودکان را خدشه‌دار می‌سازد.
در ادامه معاون پرورشی دبستان غیردولتی علوی تصریح کرد: امروز همزمان با برگزاری آئین روز جهانی کودک و بزرگداشت عشایر و روستا زنگ مقاومت در این آموزشگاه نواخته شد.


حمیرا قلی‌زاده افزود: نواختن زنگ مقاومت با هدف همبستگی با دانش‌آموزان فلسطینی و شادی از پیروزی بزرگ مجاهدان فلسطین در تقابل اسرائیل غاصب احرا گردیده است.
وی با اشاره به روز کودک عنوان کرد: روز جهانی کودک برای تجلیل از کودکان به رسمیت شناخته شده‌است، این روز در کشورهای مختلف در تاریخ‌های مختلف جشن گرفته می‌شود.
قلی زاده افزود: امروز همزمان با بزرگداشت روز کودک به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با سنت‌های اصیل ایرانی، اسلامی و نحوه زندگی روستائیان و عشایر برنامه‌های متنوعی برگزار شد.
گفتنی است ۱۵ مهرماه روز بزرگداشت روستا و عشایر و ۱۶ مهرماه روز کودک نامگذاری شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت