پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1402 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 140379

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

ایران اسلامی در موعد مقرر اسرائیل را شخم خواهد زد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما برای هر سناریوی آمادگی داریم و به جایگاهی از قدرت و بازدارندگی رسیده‌ایم که هیچ دشمنی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

صدای جنوب:

سردار حمید خرمدل در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در دهدشت به بررسی وقایع ۱۳ آبان پرداخت و اظهار کرد: در سیزدهم آبان ۵۷ دانش‌آموزان زیادی با ضربات گلوله‌های منحوس به شهادت رسیدند و آبان ۵۸ ما ضربه محکمی به آمریکا زدیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که معتقد هستیم وعده امامت امت صادق است گفت: امروز رهبر ما وعده نصرت و شکوه اسلام بر دشمنان را می‌دهد و سرنگونی اسرائیل حتما محقق خواهد شد.

وی افزود: اگر ما مرگ بر آمریکا می‌گوییم به خاطر غزه نیست بلکه آمریکا شیطان بزرگ است و با هر انسان آزادی‌خواه مخالف است، هم‌چنین کودتاهای قبل و بعد از انقلاب، مدیریت رسانه‌های ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی و تحریم‌ها از اول انقلاب تا کنون کار آمریکا است.

خرمدل بیان کرد: قبل از انقلاب تمام مقدرات کشور در اختیار آمریکا بود و شاه این مملکت هیچ‌کاره و فقط یک عامل بود در کشور.

وی ادامه داد: وارد کردن اسرائیل به این سرزمین، عقب نگه داشتن مردم از علم و تشکیل سازمان مخوف ساواک که کسی جرات نفس کشیدن نداشت و هزاران نفر را شهید کردند هم کار آمریکا بود و به این دلیل مرگ بر آمریکا می‌گوییم.

سردار خرمدل گفت: این جنایت‌ها و خباثت‌ها هنوز ادامه دارد و عامل جنایات امروز در غزه آمریکا است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که ضربات اسرائیل در این جنگ قابل جبران نیست اظهار کرد: صهیونیزم با این حمله به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت و اگر رؤسای برخی کشورها به دیدار آن‌ها می‌روند از قدرت اسرائیل نیست بلکه برای همدردی می‌روند.

وی بیان کرد: سیستم نظامی اسرائیل از هم پاشیده شده و مردم فلسطین و محور مقاومت مصمم‌تر از گذشته طی طریق می‌کنند.

خرمدل گفت: حتی اگر غزه از بین برود اسرائیل نمی‌تواند جبران این شکست را بکند.

وی خاطرنشان کرد: امروز غزه بی‌دفاع است، هنر نیست زن و کودک را به شهادت برسانی، این‌ها از روی عصبانیت نمی‌دانند چه کاری انجام می‌دهند.

خرمدل عنوان کرد: در این جنگ، تمام عظمت پوشالی اسرائیل از بین خواهد رفت.

وی گفت: یکی از دستاوردهای حماس در این جنگ این است که همه دنیا علیه اسرائیل شده‌اند و حتی در فرانسه و انگلیس علیه آن‌ها شعار می‌دهند.

خرمدل افزود: این شعار و وعده بی‌پشتوانه نیست و ان‌شاءالله وعده امام امت محقق خواهد شد و اسرائیل زودتر از موعد ۲۵ ساله سقوط خواهد کرد.

وی گفت: امروز مردم جهان اسلام بیش از گذشته منسجم هستند و اگر روز موعد مقرر شود جمهوری اسلامی وارد میدان شود اسرائیل را شخم خواهد زد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: ما برای هر سناریویی آمادگی داریم و ایران اسلامی با رزمندگان مقتدر خود در جایگاهی از قدرت و بازدارندگی رسیده است که هیچ دشمنی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی وارد میدان شود عاشورای حسینی را رقم خواهیم زد و صلح حسنی تکرار نخواهد شد.

خرمدل از شکوه مردم دهدشت در این راهپیمایی تشکر کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت