پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آبان 1402 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 140434

عزم مسئولان استانی و شهرستانی برای تکمیل سالن نمایش(پلاتو) دهدشت

مدیر کل دیوان محاسبات، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار کهگیلویه از سالن نمایش (پلاتو) دهدشت بازدید کردند تا با دبدار این مسئولان در پی بازدیدهای مدیران ملی واستانی عزم عبدالکریم عبودی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه برای تکمیل هرچه سریعتر آن نشان داده شود.

صدای جنوب:

عبدالکریم عبودی خبر بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان دکتر اسماعیل کیهان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار کهگیلویه از پروژه در حال ساخت سالن نمایش (پلاتو) در دهدشت را داد و گفت: جای خوشحالی دارد که مسئولین شهرستانی و استانی کمر همت بستند تا این پروژه که بیش از ۴ سال راکت بود را دوباره راه اندازی کنند و این رسالت ماست که عملاً خدمتگزار مردم باشیم و نه فقط در حد شعار و کلام.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل دیوان محاسبات، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار کهگیلویه، افزود: این پروژه با زیربنای ۷۰۰ متر تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ان شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام خواهد رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه بیان داشت: در صورتی که در بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و سوق، زمین اختصاص داده شود، سالن آمفی تئاتر و اجتماعات، جهت امورات فرهنگی و هنری، در دست اقدام و ساخت قرار خواهد گرفت.

در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پروژه ای را که امروز به اتفاق مدیرکل دیوان محاسبات استان از آن بازدید داشتیم پروژه سالن نمایش شهرستان کهگیلویه است.

وی با اشاره به آغاز اجرای عملیات این پروژه در سال ۱۳۹۷ تصریح کرد: بعد از اجرای مرحله فندانسیون کار عملا متوقف شد‌ه بود که پس از چندین سال امسال از سر گرفته شده است.

امین درخشان با بیان اینکه کار از پیشرفت خوبی برخوردار است افزود: امروز با حضور دیوان محاسبات استان این پروژه وارد فاز دوم خود خواهد شد که با این اقدام گام های خوبی برای بهره‌برداری از پروژه در سال ۱۴۰۳ برداشته می شود.

درخشان با اشاره به اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی گفت: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان برای سال ۱۴۰۲ و یک میلیارد نیز با رایزنی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در صورتی که مشکل اعتباری وجود داشته باشد از محل اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری اعتبار به آن تزریق می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت