پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 آبان 1402 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 140464

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه های گچساران

مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های گچساران بازدید کرد

صدای جنوب؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع فرهنگی هنری پردیس با ۵۸درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است که در سال ۱۴۰۲مبلغ ۹۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.
محمد راستا در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: طرح های متعدد ی در حوزه راه و شهرسازی گچساران در دست اقدام است.
وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری پردیس با ۵۸درصد پیش رفت فیزیکی در دست اقدان است و در سال ۱۴۰۲مبلغ ۹۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقاوم سازی مصلی گچساران نیز با ۹۰درصد پیش رفت فیزیکی دارد و ۴۵ میلیارد ریال برای این طرح پرداخت شده صورت وضعیت آن ۲۲میلیارد ریال بوده و بیش از ۳۰ میلیارد ریال امسال برای مقاوم سازی مصلی دوگنبدان اختصاص داده شد.
راستا عنوان کرد:باند دوم ساخت کنار گذر گچساران شرکت جهاد گران مارون دشمن زیاری در حال خاک برداری مسیر و پی کنی پل ها می باشد پیشرفت فیزیکی این طرح ۳۰درصد است.


وی گفت: مبلغ قرارداد این طرح ۲۴میلیارد است و امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص داده شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح گچساران پازنان رگ سفید از سوی شرکت هفت پیمان با مبلغ قرارداد ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طول ۱۵نیم کیلومتر و پیشرفت ۶۳درصد در دست ساخت است.
راستا بیان کرد: مشکلات پروژه ماده ۲۳ این طرح هنوز حل نشده و صورت وضعیت مثبت آن ۲۶میلیارد است.


وی با اشاره به دیگر پروژه های راه و شهرسازی در گچساران افزود: پروژه کنار گذر گچساران ( کمربندی ) از سوی شرکت شایان نیل ایرانیان با ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی با مبلغ قرارداد ۳۸ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.
راستا اظهار داشت: این پروژه فعال و قسمتی از مسیر آن آسفالت شده در حال تکمیل کردن پل های این طرح عمرانی هستیم و تکمیل زیر گذر پشکان فقط آسفالت آن مانده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قطعه یک جاده گچساران باباکلان از سوی شرکت زیدون کوش با مبلغ قرارداد ۲۹۰ میلیارد ریال به طول ۱۰کیلومتر در دست ساخت است.
راستا اضافه کرد: این طرح عمرانی صورت وضعیت آن پرداخت شده این طرح ۲۱میلیارد است و نداشتن قیر برای اسفالت کردن مهمترین مشکل این پروژه است.


وی گفت: قطعه ۲ جاده گچساران باباکلان از سوی شرکت سیمتریک با مبلغ قرارداد۳۳میلیارد ریال و ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می باشد، صورت وضعیت آن به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.
راستا بیان کرد: بهسازی راه اصلی گچساران- باباکلان از سوی شرکت میلاد پیمان گچساران با قرارداد یکهزارو ۹۱۰ میلیارد ریال و پیش رفت فیزیکی ۲۰درصد فعال است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت