پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 آبان 1402 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 140541

نشست شورای شهر دوگنبدان با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های های کهگیلویه و بویراحمد

محمد علی کرمی رئیس شورای شهر دوگنبدان در نشست دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای شهر به دنبال انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم است و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

صدای جنوب؛

محمد علی کرمی رئیس شورای شهر دوگنبدان در نشست دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای شهر به دنبال انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم است و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.
وی بیان کرد: نهاد حقوقی شورای شهر بیش از ۱۰۰ وظیفه را برای این‌جایگاه ایجاد کرده است.
رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: امید می رود تا بتوانیم از این جایگاه و ظرفیت های آن در راستای ایحاد تعامل های سازنده با دستگاه ها به وظیفه خود عمل کنیم.


کرمی عنوان کرد: آنگونه که وظایف شورا تعبیه شده از آن استفاده نمی شود.
وی گفت:جامعه ای می تواند پیشرفت کرده و توسعه یابد که ابزار امکانات را در اختیار داشته باشد.
رئیس شورای شهر دوگنبدان با اشاره به اینکه جا دارد از زحمات و تعامل خوب سرپرست شعب بانک ملی گچساران تقدیر کرد، خاطرنشان کرد: در گذشته بیش از ۷۰ میلیارد تومان مطالبات عقب افتاده شهرداری دوگنبدان بود که بانک با آن همکاری کرد تا از این مشکل عبور کند.
کرمی بیان کرد: برخی مواقع هزینه هایی که از بعضی دستگاه ها به حساب شهرداری در بانک ملی واریز می شد خیلی سریع آمار آن پخش می شد در صورتی که آن لحظه شورای شهر اطلاع نداشت.


وی با اشاره به حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان نزد بانک ها افزود: انتظار می رود تا بانک ملی به عنوان (بانک مادر) که مانند یک اهرم دیگر بانک ها را تغذیه می کند، تعاملات خود را با شهرداری دوگنبدان بیشترکند تا شهرداری نیز در راستا توسعه و اقدامات سازند شهر گام های بیشتری بردارد.
رئیس شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: انتظار می رود تا از ظرفیت بانک ملی بیشتر استفاده شود و شهرداری نیز حساب خود را در آن‌مستقر کند.
کرمی اضافه کرد: خدماتی که تا کنون به پرسنل شهرداری رسیده در سنوات گذشته بیسابقه بوده است.
امسال یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ هزار نفر در استان پرداخت شده است


منصور دانش آموز دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از زحمات شورای شهر و شهرداری دوگنبدان تقدیر و تشکر میکنم نیز گفت: حسابهای همه سازمان ها باید فیلتر آنها از بانک ملی عبور کند.
وی بیان کرد: اگر حسابها نزد خود بانک ملی باشداین مراودات و سرویس دهی ها زودتر و آسانتر انجام خواهد شد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرداری در کنار حمایت های سیستم بانکی می تواند چهره شهر را بهتر و زیباتر به کسانی که وارد آن می شوند نشان دهد.
دانش آموز با اشاره به انتقاد اعضای شورای شهر در خصوص درز اطلاعات بانکی شهرداری اضافه کرد: باید حسابهای شهرداری دوگنبدان را به یکی از شعبه های خلوت تر بانک ملی انتقال داد و از برنامه ای برای حساب شهرداری استفاده خواهیم کردکه شعبه دیگری نتواند حساب شهرداری را روئیت کند و اگر این اتفاق صورت گیرد مدیر شعبه مسئول و پاسخگو خواهد بود، این اقدام در راستای جلوگیری از درج اطلاعات حساب شهرداری توسط افراد دیگر است.
وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۲۷۰ میلیارد تومان کمبود منابع در بانک ملی استان وجود دارد.
دانش آموز اظهار کرد: امسال یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ هزار نفر در استان توسط بانک ها پرداخت شده است.
وی گفت: که از این میزان ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج بوده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بانک ملی در استان به تنهایی ۴۰ درصد از تسهیلات کمیته امداد را پرداخت می کند.
دانش آموز عنوان کرد: از شهرداری انتظار می رود حتی اگر خواسته پرسنل آنها در خصوص تسهیلات انجام نشود بخاطر مردم گچساران حساب خود را جابه جا نکند.
وی گفت: عدم پرداخت در بانک ملی به دلیل کمبود منابع است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت