پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1402 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 141358

راز ماندگاری سیدمحمدموحد در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ/موحد، فرامنطقه‌ای، فراجناحی و فراقومی!

مهم‌ترین خصیصه و راز ماندگاری سید محمد موحد در حدود چهار دهه گذشته در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ نگاه یکسان وی به همه مردم حوزه انتخابیه و مناطق مختلف بوده است.

صدای جنوب:

مهم‌ترین خصیصه و راز ماندگاری سید محمد موحد در حدود چهار دهه گذشته در سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ نگاه یکسان وی به همه مردم حوزه انتخابیه و مناطق مختلف بوده است.

برای موحد در طول سال‌ها مرز‌های ذهنی برخی‌ها که سبب تفکیک و تمایز شده بود هرگز معنا و مفهومی نداشته است. بطور نمونه در همین دوره قبل نگاهی به سخنرانی‌های انتخاباتی موحد در دیشموک، قلعه رئیسی، چرام و سرفاریاب و استقبال‌های تاریخی از وی هیچ تفاوتی در کمیت و کیفیت حضور از سوی مردم دیده نمی‌شود.

برای موحد بویراحمد و ثلاث ساخته ذهن دیگرانی است که قصد داشتند با جعل این کلمات و مرز‌ها مردم را به سمت اختلاف و دو دستگی هل دهند. برای موحد مناطق همه یکسان هستند و مردم، مردمی هستند که ولی نعمتان انقلابند و باید با چشم برابر در جهت رفع مشکلات و محرومیت‌های این مردم و مناطق گام برداشت.
تهمت‌های این روز‌ها و متهم کردن موحد به نگاه‌های قومی و منطقه‌ای، یقیناً غیر واقعی هستند و برای اثبات غیر واقعی بودن آن‌ها پایگاه و جایگاه موحد در مناطق و میان گروه‌ها و ایلات و طوایف مختلف به تنهایی کفایت می‌کند. چگونه ممکن است فردی مشغول به کارشکنی و حذف فرزندان یک منطقه باشد ولی در نهایت مردم آن منطقه از وی حمایت قاطع داشته باشند و در طول حدود چهار دهه یکدل موحد را مطالبه و حمایت کنند.
طبیعی است در کار سیاسی و مدیریتی آمد و شد‌های بسیار پیش می‌آید و معمول این آمد وشد‌ها بویژه در عرصه مدیریتی به جهت مسائل اداری و سیاسی است و نمی‌توان مسائل ایلی و منطقه‌ای را سلیقه‌ای دخالت داد.
تجربه چندین دوره شکست از موحد و خالی بودن دست مخالفین و دست پر موحد در چهار سال گذشته در بخش‌های مختلف که در عمل «عزت» را به کهگیلویه برگرداند سبب شده است در آستانه انتخابات دوازدهم بار دیگر شاهد به تکاپو افتادن مخالفین و بیانیه‌نویسان علیه وی با ترفند‌های نخ نما شده باشیم.
موحد از گذشته تاکنون‌ شأنی فرامنطقه‌ای، فراجناحی و فراقومی داشته و این نقش قوی‌تر نیز شده است و نگاه او ملی و توسعه‌گرا است. محدود کردن موحد در جدال‌های مجازی و منطقه‌ای چیزی خلاف واقعیت و توسط ذهن‌های محصور در همین رمز‌های محدود است.
موحد از گذشته تاکنون به رشد و تعالی کهگیلویه بزرگ و فرزندان این دیار میاندیشیده است و برای وی کماکان هدفی مهم‌تر از همین موضوع وجود ندارد و این تهمت‌ها و تخریب‌ها نیز در اراده پولادین موحد خللی وارد نخواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت