پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1395 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 1419

مدبرشبکه بهداشت ودرمان گچساران:

کشف وضبط داروهای غیرمجازوفاقدمجوز درگچساران

طی ۶ ماهه دوم سال گذشته افزون بر یک‌هزار قلم داروهای غیرمجاز، تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز از وزارت بهداشت از برخی عطاری‌های گچساران جمع‌آوری شده است.

 no-thumbnail-img
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب طی روزهای اخیری گزارشی با عنوان «فروش کپسول‌های غیرمجاز «Fat Face» در عطاری‌های گچساران/متولی برخورد کدام دستگاه است» در  رسانه‌ها  منتشر شد که مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این خصوص به خبرگزاری فارس  گفت: فروش مواد و داروهای غیرمجاز و فاقد مجوز از وزارت بهداشت ممنوع بوده و در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفته است.

ستار اسدپور افزود: طی روزهای گذشته در خصوص فروش کپسول‌های «Fat Face» از برخی عطاری‌ها پیگیری‌های لازم صورت گرفت که از یکی از این اماکن افزون بر ۳۰ بسته کپسول کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: در خصوص فروش این نوع کپسول‌ها و دیگر داروهای غیر مجاز شبکه بهداشت و درمان گچساران همواره دغدغه داشته و پیگیر بوده است.اسدپور عنوان کرد: متخلفان فروش این نوع داروها و داروهای غیرمجاز به مراکز بالاتر معرفی شده و در برخی موارد نیز حکم قضایی مبنی بر تعطیلی این مراکز صادر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: طی ۶ ماهه دوم سال گذشته افزون بر یک‌هزار قلم انواع داروهای غیرمجاز، کپسول‌های چاقی و لاغری، مواد تاریخ مصرف گذشته از برخی از عطاری‌های این شهرستان کشف و ضبط شده است.

اسدپور افزود: این داروها و مواد دارای عوارض زیادی برای مصرف‌کنندگان بوده و مردم نیز باید در صورت مشاهده فروش داروهای غیرمجاز، تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز از وزارت بهداشت به شبکه بهداشت و درمان اطلاع‌رسانی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت