پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 دی 1402 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 142041

برای تحقق اهداف مجمع رهروان امر به معروف همکاری می کنیم

استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تحقق اهداف مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان آماده هرگونه همکاری هستیم.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز سه شنبه در نشست مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بر ارتباط بیشتر میان این مجمع و دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و گفت: ارتباط با دستگاه های دولتی کار خوب و ارزشمندی است، اعضای این مجمع افراد با تجربه‌ای هستند که می‌توانند با مدیران ارتباط بگیرند و ایرادات در دستگاه‌ها را شناسایی و اطلاع دهند.
احمدزاده تصریح کرد: این مجمع که یک تشکیلات فرهنگی خودجوش وسازمانی مردم نهاد است باید اهتمام جدی به امور فرهنگی، ترویج و آموزش مسائل دینی به جوانان وعموم مردم را داشته باشد تا باعث ارتقای رشد فکری و اخلاقی در جامعه شود.
استاندار با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت مذهبیون است، افزود: خوشبختانه این دولت وزیر غرب‌گرا و فردی که نگاه و تفکری مانند سند۲۰۳۰ داشته باشد را ندارد ‌و تلاش شده این مذهبی بودن دولت در همه سطوح رعایت شود.
استاندار با بیان اینکه اگر در دولت مدیری باشد که اصول مذهبی بودن را نداشته باشد به سراغش می‌رویم، اظهار داشت: نیازمند کمک‌ها برادران و خواهران عضو این مجمع هستم تا از این طریق در جریان تفکرات ادارات و دستگاه ها قرار بگیریم و اگر انحرافی وجود دارد رفع شود.

احمدزاده تصریح کرد: اینکه موارد تخلف را در اختیار دارید خوب است و اگر اطلاعات به ما داده شود قطعا ورود می کنیم لذا دلتان گرم که از این تفکر حمایت می شود.
وی بر حفظ آبرو مدیران تاکید کرد و گفت: اگر مدیری هم ضعیف باشد با حفظ آبرو و در یک بستر سالمی تغییر خواهیم داد.
احمدزاده در خصوص عضویت اعضاء مجمع در شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه رئیس این شورا است گفت: موافق هستم که در این شورا دعوت شوید، اما در جلسات شورای اداری باید بررسی شود اگر منع قانونی نباشد حتما از نیروهای قوی فرهنگی مجمع در شورای اداری استفاده می کنم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه از ورود مجمع به حوزه صنعت استقبال می‌کنیم، گفت: در طرح نهضت احیاء دولت سیزدهم پنج هزار واحد به چرخه تولید بازگشت که سهم استان ۵۲ مورد است.
وی بیان کرد: کارخانه قند و شهدناب از جمله واحدهایی است که به چرخه تولید بازگشتند، ضمن اینکه به سراغ کارخانه باتری سازی رفتیم اما گاهی خود سرمایه‌گذار علاقه‌ای و انگیزه‌ای برای کار ندارد.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات و سرمایه در گردش در اختیار واحدهای صنعتی قرار می‌دهیم، گفت: ۵۴ هزار میلیارد تومان برای حوزه جهاد کشاورزی و ۳۴ هزار میلیارد تومان هم برای بخش صنعت نیاز داریم اما همه پولی که تاکنون از دولت گرفته ایم ۱۰ هزار میلیارد تومان است.
وی بیان کرد: گاهی برای رونق واحدها نیازمند اعتبارات هستیم، اما کمبودها و موانعی وجود دارد که به ‌رغم این کمبودها پای کار هستیم.

احمدزاده با اشاره به اینکه از موسسات مردم نهاد مانند مجمع امر به معروف و نهی از منکر حمایت می‌کنیم، گفت: سالن های استانداری برای برگزاری جلسات این مجمع در اختیار آنها قرار داده می‌شود.
وی ابراز داشت: مجمع به حوزه فرهنگی هم ورود کند و اگر موردی در این زمینه بود حتما اطلاع دهید، ضمن اینکه مدیران فرهنگی استان همه پای کار هستند اما اگر نظرات شما اجرایی نشد اطلاع دهید تا ورود کنیم.
احمدزاده با اشاره به حساسیت ها در حوزه فرهنگ و همچنین اشتغال بانوان گفت: مجمع ایده ها در حوزه بانوان با مدیرکل امور بانوان استانداری مطرح کند، همچنین از ظرفیت دستگاه های فرهنگی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه برای پیش برد برنامه های حوزه بانوان استفاده شود.
استاندار تاکید کرد: جلسات مجمع مستمر باشد و هر دو ماه یکبار برگزار شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت