پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1402 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 142476

تخفیف ویژه مجتمع المپیک یاسوج به مناسبت دوماه رجب و شعبان

مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج تخفیفات ویژه ای برای همه بخش های خود برای علاقه مندان تدارک دیده است.

مدیر مجتمع تفریحی ورزشی و اقامتی  المپیک یاسوج   ایام ماه رجب و  نیمه شعبان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت  به منظور گرامیداشت و عظمت این دو ماه این مجتمع  در این ایام کلیه واحد های  خود را با تخفیفات ویژه  ارائه می نماید.

ازادی مدیر این مجتمع  تصریح کرد: تخفیف های ویژه برای عموم همشهریان تا ۲۰و ۱۰ درصدی برای همه بخش های خود برای علاقه مندان تدارک دیده است.

وی  افزود به  مناسبت عظمت این دوماه  کلیه قسمتهای تفریحی و ورزشی این مجتمع  با تخفیف ۲۰درصد برای استفاده بخش های مختلف این مجتمع شامل(استخر، سونا و جکوزی، بولینگ، بیلیارد، شهربازی، سالن های بدنسازی و قسمتهای رستوران فست فود  و کافی شاب با تخفیف۱۰درصد اعمال میشود؟ 

ازادی خاطرنشان کرد برپایی جشن‌های متعدد و برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی  ،  وآغاز ایام‌الله دهه فجر و همچنین  برنامهای شاد  در  تالار نارین هتل المپیک   اماده خدمات رسانی و خدمات دهی با حضور اقشار مختلف مردم میباشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: همشهریان عزیز  و مسافران و گردشگران  می‌توانید با استفاده از خدمات رفاهی  و اقامتی  و گردشگری  ، و شهربازی ها و مراکز تفریحی و همچنین استفاده از استخر و  ،حتی رستوران، فست فود، کافی شاپ ا وقات خوشی را برای سفر خود به وجود بیاورید

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت