پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1402 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 142564

میزبانی کهگیلویه و بویراحمد از سه جشنواره فرهنگی و هنری

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: دهه فجر امسال این استان میزبان سه جشنواره مهم فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی خواهد بود.

به گزارش صدای جنوب ، امین درخشان روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه با اکران ۱۷ فیلم در موضوعات مختلف در این استان اکران خواهد شد.

وی بیان کرد: جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ۲۵ بهمن ماه تا یکم اسفند با اجرای ۲گروه موسیقی پاپ، سه گروه موسیقی محلی استانی و ۲ گروه موسیقی از سایر استانها برنامه های خود را در استان آغاز خواهند کرد.

درخشاره به اشاره به افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی از امروز صبح شنبه ۱۴ بهمن در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ۳۶۰ اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه این جشنواره در تهران ارسال شد.

وی افزود: ۱۵ اثر منتخب از هنرمندان این استان در این جشنواره آثار خود را برای بازدید عموم در دهه فجر به نمایش گذاشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، بهمئی و دنا برگزار می شود.

درخشان اولویت اصلی این نهاد در اجرای برنامه های دهه فجر را نشاط اجتماعی ذکر کرد و گفت: جشن های فرهنگ و هنر با عنوان «شکوه ایران» همراه با شور و نشاط اجتماعی بهتری نسبت به سال گذشته برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت