پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1402 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 143216

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام در پیامی سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز- را تبریک گفت

جانبازی مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است.

به گزارش صدای جنوب ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام در پیامی فرا رسیدن چهارم شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز را به عموم مردم بویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظمشان در شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام چنین آمده است؛

بسمه تعالی

«لِلَّذینَ أَحسَنوا مِنهُم وَاتَّقَوا أَجرٌ عَظیمٌ»

اگر جانبازی در دوران زندگی جانبازی حدود الهی را رعایت و تقوا و پاکدامنی را حفظ کند، آن چنان پاداشی دارد که خدای متعال از او تعبیر می کند به اجر عظیم.
جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت ابوالفضل علیه السلام، درس فداکاری، شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند.
این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت نموده و حماسه ای جاوید خلق کردند.
جانبازی مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است. آن ها امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی، از ارزش ها و انقلاب اسلامی دفاع نموده و با عمل به دستورات و احکام الهی، الگوی شایسته ای برای جوانان و همه مردم انقلابی به عمل می آیند.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز، مقام و منزلت جانبازان عزیز و بزرگوار میهن اسلامی مان را ارج نهاده و بر مسلک و منش همه جانبازان غرورآفرین، بخصوص جانبازان شهرستان چرام درود می فرستم و از خدای سبحان سربلندی و سلامتی برای همه آن عزیزان و خانواده‌های محترمشان مسألت می نمایم.

 

گفتنی است مراسم جشنی همزمان با سالروز ولادت سراسر نور حضرت ابوالفضل علیه السلام، در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه ساعت ۸ شب در محل کانون فرهنگی شهید باهنر (شهیدان نعمتی) چرام به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، لذا از عموم مردم بویژه جانبازان عزیز شهرستان جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آید.

مصطفی پراهام
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت