پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1395 ساعت 06:12:: شناسه خبر: 14337

معاون اول رييس جمهور:

کهگیلویه و بویراحمد دومین تولید کننده نفت کشور است

دکتر اسحاق جهانگیری گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد دومین تولید کننده نفت در کشور است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

  معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور وارد یاسوج شد ومورد استقبال استاندار و مسئولان محلی قرارگرفت.

 دکتر اسحاق جهانگیری در فرودگاه یاسوج درگفت وگو باخبرنگاران گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد دومین تولید کننده نفت در کشور است.

معاون اول رییس جمهوری اظهارداشت این استان از ظرفیت های فراوانی برخوردار است اما متاسفانه از نظر توسعه جزو استان های کمتر توسعه یافته است.
وی بر ضرورت تکمیل زیرساخت ها و زیربناهای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و افزود: یکی از پیش نیازهای توسعه، تکمیل زیرساخت های حمل و نقل است و با راه اندازی این گونه زیرساخت ها همچون راه، راه آهن و فرودگاه در این استان، بخش زیادی از پیش نیازهای توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم خواهد شد.

وی افزود رشد اقتصادی کشور در ۹ ماهه نخست امسال  ۷٫۲ درصد بوده است

 معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح مهم صنعتی و عمرانی، دقایقی پیش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری  به همراه مسئولان استانی از قطعه دوم جاده در دست ساخت  پاتاوه-دهدشت بازدید و از نزدیک روند اجرایی پروژه و مشکلات موجود را بررسی کرد.

دکتر جهانگیری قرار است کارخانه سیمان مارگون را تا دقایقی دیگر  افتتاح کند.

 

معاون اول رییس جمهور همچنین از شرکت طبیعت زنده سینره بازدید و پس از آن در جلسه شورای اداری استان در جمع مدیران استانی و فعالان اقتصادی سخنرانی خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت