پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1403 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 144675

عیددیدنی مردم کهگیلویه بزرگ با حجت الاسلام موحد

شاید برای اهالی ۱۸۰ دستگاه دهدشت که در نزدیکی خانه سید محمد موحد زندگی و همسایه او هستند این ترافیک ماشین ها و نبود جای پارک در روزهای ابتدایی سال عادی باشد.

صدای جنوب:

شاید برای اهالی ۱۸۰ دستگاه دهدشت که در نزدیکی خانه سید محمد موحد زندگی و همسایه او هستند این ترافیک ماشین ها و نبود جای پارک در روزهای ابتدایی سال عادی باشد.

موحد طبق یک رسم دیرینه هر ساله در منزل خود میزبان مردم از اقصی نقاط کشور می باشد تا هم تبریک و شادباش عید باشد و هم حلال مشکلات مردم .

البته این رسم دیرینه موحد است حتی در ایامی که نماینده هم نبود ادامه دهنده این رسم و مردم داری خود می بود تا گرهی از مشکلات مردم را باز کند .

برخلاف آنچه در فضای مجازی مطرح می شود موحد پاسخ محکمی به منتقدان خود داد و در هیچ دوره ای از نمایندگی، خود را از مردم دور نکرد بلکه بر همان روال گذشته خود را در دسترس مردم قرار داده است.

تصویر های منتشر شده از خانه موحد و ازدحام جمعیت از اکثریت طوایف کهگیلویه بزرگ نشان می داد که خود پاسخی روشن به مردمداری موحد و دلیلی بر این ادعاست.

آنچه واضح و مبرهن است موحد از اوایل دهه هفتاد که اولین حضور خود در مجلس شورای اسلامی را رقم زد و چه در سال هایی که موحد در مجلس نبود و حالا که قریب به نیم قرن است که این شوق به خدمت و مردم‌داری در ابر مرد تاریخ ساز مجلس و ستاره سپهر سیاسی کهگیلویه بزرگ همچنان خودنمایی می کند و موحد تنها گزینه و انتخاب قاطبه مردم این حوزه انتخابیه است ،مردمی که نشان دادند بصیرت ، آگاهی و مردم داری ذاتی موحد همچنان میدان داری می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت