پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1403 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 144871

امام جمعه کهگیلویه:

رژیم غاصب اسراییل راه فراری ندارد

مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد شهادت سردار حجازی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در این مراسم  با اشاره به اینکه امروز شهدای ما سفیران این جبهه جهانی هستند، گفت: نقش شهدای ما نقش مبلغان بیدار دل بیدار کننده است.

 

وی با بیان اینکه شهدای ما مبلغ اسلام علوی هستند، گفت: اگر در همین ایام می بینیم که از غزه مظلوم سنی مذهب دفاع می شود یا توسط شیعیان انصارالله هستند یا شیعیان حزب الله یا شیعیان الحشد الشعبی به فرماندهی جبهه مقاومت تحت امامت ولی فقیه زمان است.

 

وحدانی فر خاطرنشان کرد: وقتی انسان چنین سرداران دلیر و شجاعی را می‌بینید یاد اصحاب امیرالمومنین علیه السلام می‌افتد که در همه تلاطم ها ایستادگی می کردند.

 

وی با اشاره به روز پاسداشت کسانی که مرگ تاجرانه نصیب آن‌ها شد، گفت: شرکت در این مراسم ها به منزله عبادت وتقرب به درگاه خداوند است که باید قدردان باشیم.

 

وحدانی فر با اشاره به اینکه برخی ها می‌گویند چه مشکلی با رژیم غاصب صهیونیستی دارید، گفت: ما طویله ای به نام اسرائیل را هم نمی‌شناسیم، اینکه بعضی ها فکر می‌کنند ما روزی این ها را به رسمیت بشناسیم خیال خامی بیش نیست.

 

وی تصریح کرد: اینکه امروز رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایات هولناکی می‌زند نشانگر این است که راه فراری ندارد وحتی آمریکا هم کم کم درحال فاصله گرفتن از این غده سرطانی است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی فر به تفکر برخی از مذهبی نما ها مبنی بر اینکه کاری به اسرائیل نداشته باشیم اشاره کرد و گفت: این افراد یا قرآن را نخواندن و یا اگر خوانده اند آن را درک نکردند.

 

وی خطاب به آن‌هایی که حرف از به رسمیت شناختن رژیم می‌زنند،گفت: بدانند که جبهه حق و باطل همیشه بوده و ادامه دارد.

وحدانی فر با بیان اینکه هر وقت از اصول و ارزش های اسلامی خود کوتاه آمدیم دشمن جلو می‌رود و عقب نشینی هم نخواهد کرد، افزود: هر چه که به دشمن بیشتر مهلت بدهی و از اصول انسانی و اسلامی کوتاه بیاییم دشمن قدمی همراه ما بر نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه تردیدی در کور کردن چشم رژیم غاصب صهیونیستی وجود ندارد گفت: پاسخ حماقت اخیر آنهادقطعا داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا کنون بلایی که سر این‌ها آمده در طول ۸۰ سال گذشته وجود نداشته است.

 

 

وحدانی فر با بیان اینکه امروز فرزندان حیدر هم‌چنان خیبر خیبر می‌گویند، گفت: اینکه می‌بینید شهید زاهدی و امثالهم به دل جنگ می‌روند و ایستادگی می‌کنند مانند آقایشان امیرالمومنین علیه السلام است.

 

وی ابراز داشت: جبهه مقاومت به فرماندهی ایران کریدوری ایجاد کرده است و مستقیم حرکت می‌کند و مسئله راهبردی ما در جبهه مقاومت توییت بازی نیست بلکه راهبرد ما مشخص است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت