پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1403 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 144977

گزارش برنامه بهار در بهار در سوق/فضای شهر سوق با حضورسفیران کریمه اهل بیت(س) قرآنی شد

امام جمعه شهر سوق گفت: متاسفانه برخی از مردم تنها قران را در گورستان‌ها و به هنگام مرگ عزیزان‌شان میخوانند که البته خوب است اما باید قران در همه جای زندگی بشر باشد.

صدای جنوب:

سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام درشهرسوق ندای قرآن را طنین انداز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه،عبدالکریم عبودی بیان کرد:سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام درشهرسوق ندای قرآن را طنین انداز کردند.

 

امام جمعه شهر سوق گفت: متاسفانه برخی از مردم تنها قران را در گورستان‌ها و به هنگام مرگ عزیزان‌شان میخوانند که البته خوب است اما باید قران در همه جای زندگی بشر باشد.

 

حجت السلام کیانی در جمع فعالان قرانی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت اجرای برنامه‌های قرانی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: باید سعی در ترویج برنامه های قرانی مردم پسند داشته باشیم تا بتوانند با قران بهتر انس پیدا کنند .

 

وی ادامه داد: اگر در اجتماع مستمع علاقه به شنیدن نداشته باشد گوینده نیز از سخن گفتن دلزده میشود و نمیداند به چه شکل مطلب را ادا کند.

در ادامه نیز جان محمدخوب پورقایم مقام اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استقبال فراوان سوی مردم از گروه‌های قرانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فعالیت گروه‌های قرانی در استان جریان ساز شد و این را به فال نیک می‌گیریم.

وی اظهار داشت: گروه‌های قرانی در ۱۲ منطقه استان بیش از ۱۶برنامه برگزار کردند و در دهدشت و لنده نیز آخرین برنامه‌ها به سرگروهی استاد صاحب هنر اجرا میشود.

وی در پایان گفت: ما موظف به بسترسازی برای برنامه های قرانی هستیم و هرچه همراهی مردم بیشتر باشد محافل قرانی نیز پررونق تر هستند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت