پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1403 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 145260

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت:

اردو دارای کیفیت و پتانسیل بسیار بالایی بود/بازیکنان دارای آمادگی نسبی هستند /نقاط ضعفی را که در اردو روسیه داشتیم پوشش دادیم

صدای جنوب: سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت؛ اردو دارای کیفیت و پتانسیل بسیار بالایی بود/ بچه ها دارای آمادگی نسبی هستند /نقاط ضعفی را که در اردو روسیه داشتیم پوشش دادیم سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت : در هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور به مدت ۱۰ […]

صدای جنوب:

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت؛

اردو دارای کیفیت و پتانسیل بسیار بالایی بود/ بچه ها دارای آمادگی نسبی هستند /نقاط ضعفی را که در اردو روسیه داشتیم پوشش دادیم

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت : در هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور به مدت ۱۰ روز به میزبانی شهر دهدشت بودیم و در این مدت با شناسایی نقاط ضعف و قوت به مرز آمادگی لازم رسیدیم .

آزاد منجیری سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور برگزاری بازی‌های تدارکاتی در ۳ مرحله با تیم لیگ برتری فراز بام خائیز را در راستای آماده‌‌سازی تیم ملی مهم ارزیابی کرد و گفت شرایط تمرینی و اردوی خوبی را برای تیم فراهم نمودیم .

مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور در گفتگویی با روابط عمومی هیئت هندبال استان گفت: در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان به میزبانی شهر دهدشت ۳ مرحله بازی تدارکاتی با فرازبام خائیز داشتیم، تیم فراز بام خائیز داری تجریه بالایی هستند قاعدتا به جهت این که یک تیم لیگ برتری است و قریب به اکثریت از بازیکنان این باشگاه در ترکیب اصلی تیم ملی جوانان کشورند و به لحاظ رده سنی با نوجوانان در یک رده قرار دارند  و این بازی ها دارای پتانسیل بالایی در راستای آمادگی تاکتیکی و جسمانی بودند .

وی ادامه داد: این اردو متصل به اردوی تدارکانی ترکیه است و ممکن است برای این اردو بیشتر از ۲۰ بازیکن را در لیست اعزامی قرار دهیم.

آزاد منجیری افزود: در اردوی تدارکاتی ترکیه بازی با تیم‌های ملی نوجوانان این کشور را خواهیم داشت و امیدواریم برنامه هایی که مد نظر کادر فنی بوده انشالا به نمایش بزاریم و به نتیجه خوبی برسیم.

ازاد منجیری بیان داشت: در حال حاضر بچه ها دارای آمادگی نسبی هستند و نقاط ضعفی را که در اردو روسیه داشتیم پوشش دادیم و امیدوارم در این تورنمت نتیجه خوبی بگیریم .

آزاد منجیری در پایان با ابراز رضایت از میزبانی شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت و باشگاه فراز بام خائیز گفت: اردو در بخش اسکان دارای کیفیت بالایی بود همچنین روند تمرینات جسمانی و تاکتیکی بچه ها قابل تحسین بود.

لازم به ذکر است تیم ملی نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۳ شهریور سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت