پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1403 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 146269

در هفتمین روز از دهه کرامت و باحضور کاروان زیر سایه /خورشید

شمیم خوش عطر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) حال و هوای شهرستان کهگیلویه عطرآگین کرد

امروز کهگیلویه تلالو خورشید هشتم. هفت آسمان را میزبان بود و شمیم خوش عطر بارگاه ملکوتی اش حال و هوای این شهرستان را عطرآگین کرد.

صدای جنوب:

در هفتمین روز از دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام در معیت پرچم متبرک رضوی به شهرستان کهگیلویه آمد و شمیم بارگاه ملکوتی ثامن الححج ع این شهرستان را عطرآگین کرد.
اینجا زندان دهدشت مقصد اول خدام رضوی است، امروز بازار عطر تبرکی و جدال چشم های خسته از هیاهوی ملال‌آور داغ است، اینجا ضامن گرفتار ها نوازش می‌کند و ضریح دل‌های زوار راه دور آیه به آیه احساس امام رضایی می‌ریزد.
خدام الرضا از جوار ضامن آمده‌اند و آزادی را به ۲ زندانی در کهگیلویه هدیه کردند، بیرق امام رئوف علیهم السلام دشت تشنه را سیراب و دیدار روی خورشید را قسمت می‌کند.
پس از معجزه ای از جنس آزادی، عطر رضوی را روانه بیمارستان امام خمینی ره دهدشت کردند و با عیادت از بیماران زمینه تیمن جستن کادر درمان و بیماران را به بیرق سبز رضوی فراهم کردند و دل های عاشق را به حریم دوست پرواز دادند.
سپس سفیران کاروان زیر سایه خورشید در روستاهای تل کوچک، کلات دشمن زیاری، لیرکک حضور یافت و عاشقان رضوی به استقبال خدام و پرچم آمدند و در مقابل عظمت و شکوه این کاروان سر تعظیم فرود آوردند و بوسه عشق بر این پرچم زدند. در ادامه خادمان امام رئوف در دیدار با خانواده شهید سالار شفیع نژاد شمیم رضوی را برای آنان به ارمغان آوردند.
و مقصد پایانی کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه حضور در جشن بزرگ دهه کرامت بود که با مولودی خوانی خادم حرم رضوی در وصف این امام بزرگوار دل مردم عاشق زیارت حرم ثامن الححج ع را روانه حرم کرد.
گفتنی است هر ساله هم‌زمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان آستان قدس رضوی با حضور در کهگیلویه عطر پرچم گنبد منور رضوی را در این شهرستان می‌پیچانند و فضای معنوی زیبایی را برای مردم رقم می‌زنند.
مریم افشون /خبرگزاری فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت