پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1403 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 146285

قدردانی دادستان عمومی و انقلاب چرام از عوامل برگزاری اجلاسیه ۱۳۷شهید شهرستان

دادستان عمومی و انقلاب چرام از تمامی عوامل برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام قدردانی نمود.

صدای جنوب:

دادستان عمومی و انقلاب چرام به جهت برگزاری اولین اجلاسیه ۱۳۷ سردار و شهید شهرستان چرام در پیامی از زحمات مسئولین و قشرهای مختلف مردم خصوصا خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در برگزاری باشکوه این یادواره قدردانی کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ
ﻭ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﻛﺴﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺟﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﺸﻨﻮﺩﻱ ﺧﺪﺍ ﻣﻰ ﻓﺮﻭﺷﺪ [ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﻣﻴﺮﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ (ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎم) ] ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. ( سوره مبارکه بقره آیه ۲۰۷)
«شهید سعید است و شهادت سعادت»
شهادت در راه خدا و برای رضای خدا سعادتی عظیم است که هر انسان آزاده ای اورا طلب می کند، شهادت رمز بقای اسلام عزیز، انقلاب و نظام اسلامی و درخشندگی و پایداری ملت ایران در جهان معاصر است و معرفی حماسه ایثار، مقاومت و شهادت شهیدان و تبیین نقش سرنوشت‌ساز آنان در صیانت کشور از گزند فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در شرایط خطیر کنونی خواهد توانست بسیاری از نیازهای فکری و معنوی نسل‌های امروز جامعه را مرتفع سازد. تردیدی نیست ملت بزرگ ایران به تأسی از وصایای جاوید و ارزشمند حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) و آموزه‌های مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز(ادام الله ظله العالی)، تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم شهدا را رسالت خطیر خود در پاسداری از خط سرخ شهادت و ره آوردهای شهیدان برای عزت و سربلندی کشور دانسته و پاسداشت آنان را در حقیقت پاسداشت ارزش‌های دینی، انقلابی و انسانی برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) می­‌دانند و در این صحنه سترگ هرگونه غفلت و کوتاهی را خطایی راهبردی و جبران­‌ناپذیر تلقی می‌کنند.
لذا تکریم شهیدان و خانواده معظم آنها و زنده نگاه داشتن یاد و نام آن برگزیدگان از بندگان شایسته خداوند، رسالتی است الهی که بر دوش هر انسان خدا باوری سنگینی می کند. افشاندن عطر شهادت و ایثار در فضای جامعه، روح شجاعت و پایمردی را در کالبد جوانان مومن این مرز و بوم می دمد و به آنان، انگیزه ایستادگی در برابر هرگونه فزون خواهی و تجاوز بیگانگان را می دهد. سرفرود آوردن در برابر عظمت و شکوه پاکباختگان راه خدا و تجلیل از بازماندگان آن عزیزان بی گمان بارش الطاف و نعمت های پروردگار را بر این سرزمین لاله خیز به دنبال خواهد داشت.
بدین وسیله مراتب قدردانی خود از حضور کلیه آحاد مردم، خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، میهمان عالی قدر کشوری برنامه، مسئولین عالی اجرایی، سیاسی، فرهنگی استان، فرمانداران و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان های استان خصوصا استاندار محترم و هیات همراه، همچنین از تلاش شبانه روزی کلیه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این اجلاسیه با شکوه خصوصا فرماندار مکتبی شهرستان و کلیه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان سطح شهرستان، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج و نیروهای تحت امر، بسیجیان و سرداران و رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس، فرماندهی محترم انتظامی شهرستان و نیروهای تحت امر ایشان، بنیاد شهید، شهرداری و شورای اسلامی، بخشداران و دهیاران، روسای ادارات و نهادهای شهرستان، روحانیت معظم و معزّز، هیئات مذهبی شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت، فرهنگیان فرهیخته، دانشجویان و سایر صنوف اعلام می نمایم. از خداوند برای این عزیزان توفیق روز افزون مسئلت نموده و امیدوارم دعای خیر شهدا در دنیا و شفاعت حضرت سیدالشهداء (ع) و تمامی شهدا از صدر اسلام تا کنون در عقبی شامل حال این عزیزان شود.

سجاد آذریتون
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت