پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 تیر 1403 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 148262

آقای پزشکیان یادتان باشد در وعده های انتخاباتی  به مردم گردنتان را به گرو گذاشتید!

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

صدای جنوب: محمد مسلمی بازنشسته تامین اجتماعی وفغال سیاسی اصلاح طلب استان کهکیلویه و بویراحمد دریادداشتی توصیه هایی به دکتر پزشکیان نمود. دراین یادداشت آمده است: بنام خدا آقای پزشکیان یادتان باشد در وعده های انتخاباتی  به مردم گردنتان را به گرو گذاشتید؛ دراظهار نظرهای آقای دکتر پزشکیان بعداز اینکه موفق شدند پیروز چهاردهمبن انتخابات […]

صدای جنوب:

محمد مسلمی بازنشسته تامین اجتماعی وفغال سیاسی اصلاح طلب استان کهکیلویه و بویراحمد دریادداشتی توصیه هایی به دکتر پزشکیان نمود.

دراین یادداشت آمده است:

بنام خدا
آقای پزشکیان یادتان باشد در وعده های انتخاباتی  به مردم گردنتان را به گرو گذاشتید؛

دراظهار نظرهای آقای دکتر پزشکیان بعداز اینکه موفق شدند پیروز چهاردهمبن انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران شوند شنیده شده که من از آقایان دکتر جلیلی ،قالی باف،  و احتمالا  زاکانی، قاصی زاده هاشمی و….خواستم که لیست دوستان خود را بدهند برای قرار گرفتن در ترکیب کابینه،نمیدانم مبنای محاسباتی آقای دکتر پزشکیان بر چه اساسی بود که چنین بیان نمودند ،اولا اگر میخواستید دولت ترکیبی تشکیل دهند نیاز به انتخابات و رقابت و این همه دلخوری در حین برگزاری مناظره ها و نقد همدیگر نبود یا اگر مبنی تصمیم گیری به روال انتخابات معمول دنیا و قبلی ایران و پذیرش دموکراسی و رای برآمده از انتخابات انجام شده بود که همه حکایت از آن دارند که منتخب پیروز از بین آنهایی که برنامه هایش مورد استقبال رای اکثریت  قرار گرفت می بایست ترکیب کابینه خود را از بین افراد هماهنگ با برنامه و شعارهای داده شده  تعیین وبه مجلس جهت رای اعتماد معرفی نماید اما اگر پیام اقای دکتر پزشکیان را درحد یک تعارف سیاسی بدانیم با توجه به شخصیت ایشان بعید است  چنین باشد ولی با این وجود در صورتی که منجر به انتخاب افرادی از جمع دوستان کاندیداها و جریان های رقیب شود که عملا بعید بنظر میرسد زیرا اینقدر سطح افرادوجریان های رقیب  زیاد و متنوع هستند  که اگر همه کابینه را به آنها اختصاص دهند اولا کفایت و راضی کننده به نظر نمی رسد وبعد از آن  تبعات به جای مانده بویژه در بین دوستان و هم فکران جناب آقای دکتر پزشکیان که برای تفاوت ها و اختلاف سلیقه هایی که با کاندیداهای دیگر در انتخابات بر سر آنها با این دوستان داشتند  ودر کنار دکتر پزشکیان با آنها  رقابت کردند قابل قبول و پذیرش نیست.
آقای دکترشما فرمودید میخواهیم این کار را بکنم که دیگر دعوایی نباشدمگر زمانی که این دوستان  تمام ارکان حکمرانی  اعم از دولت ،مجلس ، قوه قضائیه،صدا و سیما،  سازمان ها و نهادهای انقلابی،هلدینگ ها و شرکت های دولتی و….همه را  در اختیار داشتند و هنوز هم دارند و رقابتی برسر مناصب نبود هیچ کدام از دوستان جریان شما نقشی نداشتند دعوایی نبود؟ دیدید که  باز آنها دعوا میکردند!!! حالاچگونه میخواهید با بخشی از آنچه قبلا همه را در‌دست داشتند و ساکت نمی ماندند اکنون انها‌را قانع به دعوا نکردن کنید؟ این در حالتی است که بر این نظر باشید که دعوا از طرف آنهاست؟ خوب در صورتی که دعوا بر سر مناصب و موقعیت ها نباشد چگونه میتواهید انها را وادار به سکوت کنید ویا اینکه اگر دعوا از طرف دوستان شما باشد چه تدبیری دارید؟
آقای دکتر لطفا به جای اینکه به آنها سهم دهید تا ساکت بمانند و دعوا راه نیندازن قائده دموکراسی و اینکه هرکس برنده انتخابات شد می بایست  بتواند از بین آنهایی که در افکار، برنامه و رای دادن با او همراه هستند کابینه خود را تشکیل دهد یاد دهید همانگونه که‌بقیه جریان ها وقتی آنها برنده انتخابات بودند چنین کردند.
آقای دکتر پزشکیان چگونه می شود به کسانی  اعتماد کرد در حالیکه برنامه ها،و شعارهای انتخاباتی شما را قبول ندارند و در طول مناظرات و تبلیغات انتخاباتی بارها در این خصوص با هم بحث و مجادله داشتید اکنون بتوانید بعنوان مجری برنامه های خود در کابینه آنها را جای دهید؟
اقای دکتر چرا به کسانی که  شما را همراهی کردند و معتقد به ایجاد تغییرات در وضع معیشت و زندگی، مهار تورم و گرانی، رفع فیلترینگ و تحریم ها،ازسرگیری مذاکرات برجام  و ارتباط با دنیا بودند و به شما رای دارند پشت کرده و با انهایی که خواهان وضع موجود هستند  و آنرا مطلوب خود می دانند  تفاوت قائل نمی شوید اگر بنا باشد آقایان دکتر جلیلی و قالیباف و…. که همگی در دریک جریان و جبهه در مقابل برنامه ها وشعارهای شما صف آرایی کرده بودند اکنون کابینه را تشکیل دهند پس چرا مردم را به پای صندوق های رای کشاندید؟ خوب کاندید نمی شدید و اجاره می دادید مثل سال۱۴۰۰ با همان ترکیب انتخابات برگزار می شد چرا این همه به خود زحمت دادید؟
جناب دکتر پزشکیان به این زودی که فراموش نکردید که شما در برابر مردم و وعده های خود گردن تان را گرو گذاشتید وعنوان کردید که من میخواهم مردم را با انقلاب و نظام آشتی دهم  مردم  هم به شما اعتماد کردند واز بین شعارها و برنامه ها وعده داده شده به برنامه های شما رای دادند حالا این کابینه مشارکتی دیگه چه صیغه ایست؟
جناب دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب  چهاردهمین دوره ملت ایران ما‌ نگران گردن به گروه گذاشته شما هستیم انتظار داریم به آنچه وعده داده بودید عمل کنید ما هم به آنچه از ما خواسته بودید یعنی همواره درکنار شما باشیم وفادارخواهیم ماند
آرزوی موفقیت برای شما وتیم همراه تان داریم
یا علی مدد
محمد مسلمی بازنشسته تامین اجتماعی از استان کهکیلویه و بویراحمد (۱۴۰۳/۰۴/۳۰)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    افتتاح غیرحضوری حساب ووام بدون سود از بانک قرض الحسنه مهرایران

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت