پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1403 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 148341

در راستای تحقق عدالت اجتماعی صورت گرفت:

تخریب پارکینگ دادگستری لنده به‌منظور حفظ حقوق شهروندی+تصاویر

دادگستری و دادستانی شهرستان لنده در اقدامی جالب و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی پارکینگی که در خیابان دادگستری احداث شده بود را تخریب کردند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، تحقق عدالت و عدم گزینشی نگری نسبت به مراعات حقوق اساسی مردم، امروز جزء اولویت‌های دستگاه قضایی باید باشد.

تحقق عدالت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی یکی از مهم‌ترین اصولی است که دستگاه قضایی همواره نسبت به این دو اصل هشدارهای لازم را داده است؛ ولی امروز و در راستای تحقق این دو مطالبه مهم در اقدامی زیبا توسط رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده اجرایی شده است.

در سنوات گذشته بخشی از خیابان دادگستری به‌خصوص جلوی اداره دادگستری برای پارکینگ خودروهای کارکنان و اداری جانمایی شده بود تخریب که این مهم امروز و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی از سوی ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده به طور کامل برداشته و حریم خیابان برای تردد شهروندان بازگشایی شده است.

این اقدام قابل‌تحسین ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده باعث رضایت‌مندی چندین برابری شهروندان در فضای حقیقی و مجازی شده است.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت