پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1403 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 148442

واکنش مسئول بسیج دانشجویی استان به استخدام‌های شائبه‌دار در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/مسئولان با مردم صحبت کنند/اگر این افراد نخبه هستند شاخص های نخبگی را بیان نمایید

صدای جنوب: سعادت صالحی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌ها و عملکرد بسیج دانشجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و در ادامه به سئوالات دانشجویان پاسخ داد. مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان یاسوج فاخر و در سطح ممتازی برگزار شد، […]

صدای جنوب:

سعادت صالحی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌ها و عملکرد بسیج دانشجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و در ادامه به سئوالات دانشجویان پاسخ داد.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجلاسیه ۳۴ شهید دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان یاسوج فاخر و در سطح ممتازی برگزار شد، گفت: ۳۴ شهید دانشجو معلم مایه افتخار این دیار است.
وی یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: یادواره ۹۰ شهید دانشجو در اواخر مهرماه یا اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود.
صالحی‌نیا بیان کرد: ۲۳ مردادماه امسال ۳۲۰ دانشجوی زائر اولی همزمان با اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام می‌شوند. ۱۳۰۰ دانشجو برای حضور در این مراسم بزرگ معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار شهید دانشجو در سطح کشور داریم، افزود: امسال شهید طیب به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شد. ۷۰ میلیارد تومان تاکنون برای تهیه فیلم سینمایی شهید طیب درنظر گرفته شده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین کنفرانس هوش مصنوعی با محوریت شهدا در استان برگزار شد. در دانشگاه‌ها اماکن مختلف به‌نام شهدا نامگذاری شدند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه خیلی از مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد برای جوانان و مردم کشور و استان شناخته شده نیست، گفت: اینکه دانشجویان شهیدان ما را نمی‌شناسند، مشکل از ماست. کمتر دانشجو هست که شهید طیب را بشناسد.
صالحی‌نیا در ادامه از آغاز مطالبه‌گری دانشجویان از تمام دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: کمیته‌ها و جلسات تخصصی مختلفی برگزار شده و ما از همه ادارات مطالبه‌گری خواهیم کرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع استخدام‌های شائبه‌دار در استانداری کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در خصوص این استخدام‌ها ما خودمان حرف داریم. آقایان می‌گویند در این استخدام‌ها، ۱۰ نفر در اختیار استاندار است. ۱۰ نفر را بنیاد نخبگان مشخص می‌کنند و ۸۰ نفر هم از طریق آزمون جذب خواهند شد.
صالحی‌نیا بیان کرد: مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد باید دررابطه‌با این استخدام‌ها با مردم صحبت کنند. اگر اینها نخبه هستند باید اصحاب رسانه را جمع کنند و بگویند بر اساس این شاخص‌ها آنها نخبه هستند و بر پایه این فرایند انتخاب شدند.
وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه، تأکید کرد: بارها این آقایان اعلام کردند که با رسانه‌‌ها در این زمینه صحبت خواهیم کرد؛ اما صحبت نکردند. باید مشخص کنند که بر اساس چه مؤلفه‌های این عزیزان انتخاب شدند. چرا با مردم صحبت نمی‌کنند و توضیح نمی‌دهند؟
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالبه‌گری هزینه دارد و کسی به قطار ایستاده سنگ نمی‌زند، بیان کرد: متأسفانه بعضی رسانه‌ها مسائل اجتماعی را رها کرده‌اند و به مسائل سیاسی روی آورده‌اند و این درحالی‌است که مسائل اجتماعی بازتاب بیشتری در جامعه دارد و اگر به مسائل اجتماعی بپردازیم، اعتماد مردم بر می‌گردد.
صالحی‌نیا ارتباط هر چه بهتر اصحاب رسانه و دانشجویان و دانشگاهیان به‌عنوان دو قشر تحول‌گرا را ضروری دانست و گفت: باید دانشجویان به‌عنوان قشر تحول‌خواه، مطالبه‌گر و آرمان‌خواه ارتباط مستمر و اثرگذاری با اصحاب رسانه داشته باشند تا از این رهگذر گامی برای رفع مشکلات جامعه و مردم برداشته شود. باید همدلی، همفکری و همزبانی بین این دو قشر بیشتر شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت