پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1403 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 149668

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد نشان ملی « عملکرد شایسته تقدیر» را از سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور دریافت نمود

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد نشان ملی « عملکرد شایسته تقدیر» را از سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور دریافت کرد.

صدای جنوب:

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای کلانتری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور در مراسمی باشکوه، لوح عملکرد سازمانی شایسته تقدیر را به علی‌بخش شجاعی‌نژاد اهدا کرد.

حجت‌الاسلام کلانتری در این مراسم گفت: این نشان مهم بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه تعاون روستایی کشور و حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به عنوان تندیس سازمانی شایسته تقدیر به مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور افزود: عملکرد کلی مدیران در وظایف سازمانی، روحیه حمایتی و مشارکت در امورات فرهنگی مرتبط با حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و کسب رتبه‌های برتر کشوری در این ارزیابی‌ها، نقش محوری داشته است.

علی‌‌بخش شجاعی‌نژاد نیز در همین زمینه گفت: کسب این موفقیت، نتیجه زحمات مسئول فقید دفتر نمایندگی ولی فقیه و تک‌تک همکاران در شبکه بزرگ تعاون روستایی استان بوده است.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موفقیت‌های خوبی در شبکه تعاون روستایی رقم خورده، تصریح کرد: تعاون روستایی در رکوردشکنی تاریخی خرید تضمینی گندم در دو سال اخیر سهم بزرگی داشته و امسال نیز عملکرد خرید تضمینی گندم در مراکز وابسته به تعاون روستایی، ۱۶ درصد بیشتر از سال قبل بوده است.

شجاعی افزود: تعاون روستایی، بازوی توانمند بخش کشاورزی استان است و در اجرایی شدن همه سیاست‌های کلان این بخش از جمله خریدهای تصمیمی، حمایتی، توافقی محصولات استراتژیک مهمی چون گندم و کلزا، سیب‌درختی، تقویت بخش خصوصی و اتحادیه‌ها، مراکز تولید بذر، اجرای طرح سراسری کشت قراردادی، سردخانه‌ و انبارهای ذخیره سازی نگهداری محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی ،توزیع آرد، سوخت و‌ کود شیمیایی مورد نیاز تولید کنندگان بخش کشاورزی و روستاییان و… یک نقش کلیدی و مهم دارد.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد همچنین با یاد کردن از مسئول فقید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه تاکید کرد: همواره مسایل فرهنگی و مذهبی اولویت اصلی این سازمان بوده و در زمینه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و ترویج آنها اقدامات خوبی در دو سال گذشته انجام شده و بارها حایز رتبه‌های برتر شدیم.

شجاعی همچنین گفت که اقداماتی در این مدت و به ویژه در حوزه تقویت تولید و توان بخش خصوصی انجام شده که آثار آنها کاملاً مشخص و در سال‌های آتی نمایان تر می‌شود.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت